Randis Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Nå er jeg på sjette dag med kvalme og spying. Har ikke Ikm før tirsdag, men er sikker på at det er noe der. Har to gutter fra før. Førstemann ble jeg kvalm i uke 5 og sistemann ble jeg kvalm i uke 3. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme i ni mnd i begge svangerskap. Tror det er stor forskjell fra dame til dame og svangerskap til svangerskap.. Er du kvalm?
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Off stakker deg! Neida, er ikke kvalmen. Er 5+4, så det kan vel enda komme? Har en gutt fra før å var ikke kvalmen en eneste dag med han, håper det blir likt denne gangen
Viktoriana Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 De to forrige gangene begynte kvalmen i uke 8-9. Nå er jeg i uke 6 og bare venter på den. Det er nok veldig forskjellig og noen blir ikke kvalme i det hele tatt.
familieliv Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Med første mann kom kvalmen rundt uke 10. Denne gangen venter jeg jente og kvalmen kom i full styrke fra en dag til den andre i uke 6. Ufattelig slitsomt med kvalme..
kattungen Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 1. gang kom den rundt uke 7-8 og nå kom den ikke før 8-9. Var selfølgelig uvel innimellom før det, men å ble sengeliggende med oppkast rundt da.
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 en ukes tid før ikm hehe Jippi!!! Har fått hypermesis så legen mente det antagelig ville ta lenger tid å bli kvitt kvalmen også *sukk*
AO3 Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Begynte ca i begynnelsen av uke 6. Sluttet brått for fire dager siden (8+4). Det føles som om jeg har fått livet tilbake!!!
*gullungen med okt spire* Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 med min første hadde jeg ikke kvalme og trodde ikke jeg fikk det nå heller men det fikk jeg vist i uke 8 er i uke 9 til mandag har spydd masse denne uka her men i går dro jeg på apoteket å kjøpte meg sea band har ikke hvert kval i det hele tatt etter jeg fikk det på bank i bordet...deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå