Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har den? Hvordan er den? Vi skal til Kreta i to uker til sommeren, og vurdere å kjøpe denne sportsvognen til reisen. Har hørt at flyselskapene ikke alltid er like snille med barnevogner, så vi vil ikke ha med Simovogna.

Videoannonse
Annonse
Gjest Adrian blir storebror =)
Skrevet

hehe, en venninne av meg reiste til syden i fjor sommer og landet på flyplassen med en regelrett SMADRET simovogn, så det anbefales vel ikke.

men nå har de to typer av disse disney vognene, en helt enkel og en med en liten kalesje, kan vel være greit å ha det i syden.. den kosta rundt 699 eller noe sånt? den skal være helt grei, kjenner flere som har en lik bare i blått som de solgte på byggmix til rundt samme pris. så tror sikkert du kan satse på den. å blir den i verste fall ødelagt får du jo erstattet den og. =) god tur!

Skrevet

Takk for d:)

Det er den med kalesje vi tenker å kjøpe, den går det også ant og legge ned ryggen på. Den er jo også litt mindre å enklere enn en simovogn.

Skrevet

ja ikke sant. lettere å drasse opp å ned og fram å tilbake! =)

Skrevet

Jeg har coops disney sportstrille,er akkurat samme vogna bare forskjellige farger. Ville aldri tatt den med til syden jeg da.. Svigersøstra mi har hatt sin jysktrille med til kreta, hun sa det gikk helt greit,men hun skulle ikke gjøre det flere ganger.

Skrevet

Mener å ha lest en tråd tidligere der noen lurer på det samme som deg.

Husker jeg ikke helt feil, ble de anbefalt å ikke kjøpe den, hvertfall ikke hvis man skulle sende den med fly.

Tåler visst veldig lite.

Vi skal til Kreta nå i mai og vi har bestemt oss for å ta med vår egen vogn. Har flyd flere ganger, vært uheldig med et hjul en gang, og da fikk jeg 4 nye hjul.

De ordner opp etter seg og man har jo reiseforsikring, så hvis noe skulle skje får man jo erstattning

Skrevet

i tilfelle beklager jeg meg... har aldri hørt noe negativt om den... :-/ :-(

Skrevet

jeg har den og hater den

Skrevet

Smaken er som baken :P

Har bare hørt negativt om den jeg. Det verste med min er hjulene som går alle veier uansett om man låser dem eller ikke. Ellers er den enkel og grei for dem som ikke stiller så store krav.

Skrevet

hehe.. jeg tenkte å kjøpe den, men har en "indre kamp" mot ole brumm så jeg lot være, angrer jo ikke på det nå da... :-p

Skrevet

vi har kjøpt den som kan legges ned, og etter det lille jeg har prøvd den,virker den helt ok....

Vi har ikke behov for å ha en god solid vogn, som skal vare lenge, for lucas er snart 2 år, og han går mye selv.

Vi skal bruke denne 2 uker i syden, og hvis vogner ikke tåler å bli fraktet i fly,så må en klage, tror ikke det har så veldig mye med selve vogna å gjøre.....

men nå får vi se da, om den tåler å flyreise og 2 ukers bruk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...