Becky333 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hei. Jeg har startet på pergo idag... har pco... Er det noen her som har begynt eller går på/har gått på pergo og som har fått bivirkninger? synes de virker så veldig "heavy".... nysgjerrig...
Dotten Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Gikk på Pergo for første gang denne pp'en. Har ikke pco da. Leste i pakningsvedlegget at man kan få en del bivirkninger, men for min del tror jeg ikke jeg hadde det. Har vært litt svimmel og hatt hodepine, men det kan jeg ha ellers også. Spesielt det med hodepine. Hvorfor jeg har vært en del svimmel i det siste vet jeg ikke. Det var jeg før Pergoen også... Og jeg har ikke drukket alkohol .... he, he. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Da jeg gikk på Pergo leste jeg pakningsvedlegget, men syns d stod mye fælt der... hehehe... så jeg kasta det !! Skulle bare bli gravid jeg, så fikk resten være som d ble.. Man kan ikke bekymre seg over alt !! Positiv innstilling er d beste !! Men jeg ble litt småkvalm, litt svimmel, rar i magen, vondt i eggstokkene, øm i puppene og nederst i magen, samt oppblåst og småhoven i magen og GRAVID !! Var verdt d ja!! Nå prøver jeg uten medisin.. :-s LYKKE TIL !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå