Blue Lady Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Var på sykehuset med Mina i dag, en av prøvene var sånn i armen. En dråpe på armen og så stakk de henne der dråpen var. Både hvete og melk var negativ, kan jeg puste lettet ut ang. dette? Hun har hatt mystisk diare i over 3 uker..
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Det er en mye sikrere metode enn blodprøver. Jeg ble testet via blodprøve for husstøvmidd og det slo ikke ut i det hele tatt. Tok prikktest for det samme og fikk veldig utslag.
Blue Lady Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Takk for svar! da stoler jeg på den. Tok forøvrig blodprøver også, men de tar det litt tid å få svar på.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 jeg har tatt prikktesten, og de mente jeg ikke var allergisk mot noe, enda jeg helt tydelig reagerer på forskjellige matvarer, så for min del var den ikke sikker.
Miss-Sixty Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Nei. Mini fikk ikke utslag på melk, og han er garantert allergisk mot melk. til og med legen sa at maaange barn ikke reagerer på prikktesten selv om de er allergiske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå