Gå til innhold

Forlater dere barna utenfor butikken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vogna og barnet er med inn i butikken.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn!

Skrevet

Tar med vogna inn, i tilfelle hun skulle våkne.

Skrevet

Som regel ikke, selv om det ikke er så stor fare her jeg bor. Om jeg gjør det står jeg like innenfor døren og titter ut

Skrevet

nej absolut inte! (bor i oslo) men ibland om jag är på cafe men då bara om jag kan se vagnen o baby:)

Skrevet

Nei aldri!!! Hvorfor i all verden skulle man nå gjøre det????

Er mye som kunne skjedd, feks. så kunne en katt lagt seg opp i vogna og kvalt ungen.....

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, enda vi bor i ei trygg lita bygd. Man vet aldri.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg latt ungene min stå utenfor butikken?

Er da virkelig ikke en hund,men et menneske, og med så mange syke mennesker som går rundt i denne verden her så hadde jeg ikke latt hunden stå utenfor butikken engang.

Så nei jeg lar ikke mitt barn stå utenfor butikken..

Skrevet

ja det har jeg gjort her jeg bor men ikke i byer og større plasser.

bor en plass der alle kjenner alle så tro ikke det er noe farlig å gå fra vogna, skulle hun våkne sier de bestandig i fra om det kommer noen inn.

Skrevet

jeg har satt han fra meg ved kassa (det er sånn plass der til og sette ting) og gått inn i butikken. ser ikke helt hvorfor jeg skal drasse med meg han rundt når han sover.

Skrevet

Nei ,det gjør jeg ikke.

Men det var helt vanlig og gjøre det før i tiden...

Skrevet

Jepp, men kun på Mega´en i Åfjord.

Der var det forholdsvis stille og rolig.

Butikkene som lå 5min lenger unna, også kalt Årneset, var alltid "overfylt" (til det man kan si om butikker på bygda... :P) mange biler og folk som lagde bråk, og ungdommer som bråkte , så da tok jeg han alltid me inn uansett.

Men når jeg flyttet til Ål og nå Kløfta blir han alltid me inn.

Annerledes å la han sto utenfor i vogna der jeg kjente alle, og der alle var naboer, enn i Ål og her på Kløfta... :)

Skrevet

Nei, jeg er litt for glad i gutten min til å risikere at det skjer han noe. Selv om vi bor i et meget trygt land, er det mange rare folk rundt omkring...

Skrevet

Nei. Vogna blir med inn, er det krise om mini våkner (noe det vel aldri er) så går jeg en liten runde ute før jeg handler.

Skrevet

HI her:Jøss, her kom d mange svar kjapt.Grunne til spm, var bare nysgjerrighet.. Som en her over skreiv; før var d veldig vanlig å gjøre dette...

Skrevet

Nei, ikke jeg heller, men det er pga mennesker - ikke katter... Tar på insektsnett hvis vesla sover ute. (Bor i en "liten og trygg" by, men gjør det ikke for det. Men var på butikken i dag, og en baby lå utenfor i vogna si. Lå bare og kikket med store øyne. Møtte ei jeg har snakket med et par ganger for en stund siden inne butikken, og ble ganske overrasket da hun sa det var hennes barn som lå utenfor. Hun hadde det nemlig ikke travelt... og hun visste at babyen var våken.... Veldig oppegående person virker det som, til og med lege..... ;-)

Skrevet

Tar stort sett alltid med ungene inn.

Har satt igjen vogna utenfor vinduet 3-4 ganger, men sånn at jeg har sett den hele tiden. Må legge til at jeg bor på et veldig lite sted! Hadde aldri gjort det i en by f.eks.

Skrevet

Det sluttet vel folk med i 1985 eller så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...