Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Går lungebetennelse i barnehagen nå synes jeg hun ene som jobber der sa... jeg og mannen blr plutselig usikker op om det var det hun sa.. hehe.. men er det veldig smittsomt?? =)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Lungebetennelse som kommer av virus er smittsomt ja og da er det veeeeeldig smittsomt
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Nei nei nei... =( Jeg håper på det meste at han ikke får det.. Han begynner akkurat og bli frisk fra øreverk og bronkitt nå.. Og hosten har tatt seg litt opp igjen + at han plutselig har hatt 2 diare bleier nå.. ikke ville han ha noe mat etter barnehagen i dag heller.. Håpe håpe at han kvikner til i morgen....
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Det finnes både smittsom og ikke-smittsom lungbetennelse.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Krysser fingra for dere for at gutten deres holder seg frisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå