Mamman til Mari Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi inspiserte bryllupslokalet vårt nylig. Orga att og fram med stoler og bord for å se hva som ble best. Planen vår var å sitte i en E, men pga mange gjester ble utstikkerne for lange for lokalet. Fant ut at vi må sitte i en E med fire utstikkere... Altså ikke en E, men dette var enkleste måten å forklare dette på ;-) Hva tror dere om det? Blir det veldig rotete? Blir 12 stk ved hovedbordet, og 20 + 20 + 20 + 24 på de andre bordene. Tar gjerne i mot andre forslag. Lokalet er ganske bredt som dere kanskje skjønner.
Arb.ledig husmor Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Da eg var i bryllup til fetteren min, hadde de 4 utstikkere... Da var det 12stk ved hovedbordet, og 16+16+16+11.. Dere blir jo litt flere da...
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Det du snakker om kalles et Kambord tror jeg. Se forslag til løsninger her http://www.bryllupsdagen.no/borddekking.htm Dette kommer nok til å funke helt fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå