peppe Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Er det noen med erfaring som kan svare på dette: Kan jeg amme babyen "i søvne" om natta, også legge meg rett til å sove, eller må vi opp å rape hver gang? Har planlagt at babyen skal sove på soverommet slik at dette skal gå lettest mulig, men hvis jeg likevel må opp å gå er liksom det poenget borte.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 jeg ammet første man i sengen min... sovnet som regel med han ved siden av meg... gikk bra det.. men de bør jo rape da, så er en fordel å ta de opp, men holder å sitte på sengekanten...
en til;) Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg ammet min lille gutt i sengen halvt i søvne.Noen ganger sovnet jeg slik. Min lille gutt var veldig vanskelig å få til å rape.(han gulpet igrunnen ikke heller) Så jeg tror at du må føle deg litt frem. Noen små babyer raper masse, og vist de ikke får opp luften får de gjerne mageknip. Dette finner du nok en en rutine på ganske fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå