Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Kan ikke komme på å ha hørt om det før ... men så spiller jeg mest bratsj, da (men det er mye av de samme makerne). Skal sjekke litt med musikervenner som kanskje har hørt om det. Det er uansett ikke på linje med en stradivarius om det var det du hadde håpet ;-)
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Har heller ikke hørt d før.. nå ska d jo litt til å sammenligne seg m en stradivarius da! har forresten spilt fiolin siden jeg va 10. Blitt VELDIG lite etter vi fikk barn da... ikke så lyst å våkne de når de først sover
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Etter det jeg kan finne er de nok mest kjent for nokså billige elektriske fioliner. De har også "vanlige" fioliner, disse ligger da i prisklassen rundt 1500-4000 altså billig amatør. Hvorvidt de lager fioliner myntet på profesjonelle finner jeg ikke.
solemio Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Kult med en bratsjist til, tingeling! Jeg har forøvrig aldri hørt om Stagg, så jeg aner ikke svar på spm ditt, monajenten
Monajenten Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Takk for svar alle sammen:-) Har en gammel og skikkelig bra fiolin, men har lyst på en elektrisk, og fant en knallstilig i dette merket. Koster ikke mer enn et par tusen, så den er jo selvfølgelig ikke kjempebra. Men lurte på om noen hadde erfaring med dem, har ikke lyst å kjøpe hvis de er DÅRLIG liksom;-) Her er forresten link: http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå