Gå til innhold

Syteinnlegg. Advarsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryggen min har klikket, jeg er kvalm av smerte. Mannen er selvfølgelig gud vet hvor og jeg er alene med to barn på 2 og 5 år. Klarer ikke reise meg og lillegutt har bæsjet. Må klare å reise meg og bære ham opp trappen... og hvis jeg først kommer så langt legger jeg dem. Men tror ikke jeg klarer det. Men jeg må. Dumme ryggen min, er helt låst i korsryggen=(

*klage* *sutre* *syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg deg ned på golvet og prøv å strekk deg så lang du er, trur eg .

hjelper i alle fall på moderat smerte

Skrevet

Usj, føler med deg.

Stakkars *klemme forsiktig på*

Er helt forferdelig når ryggen ikke vil fungere.

Har du vært borti dette før?

Har du ingen i nærheten som kan komme og hjelpe deg litt?

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Uff. Sånn har jeg det og iblant. Det er ganske jævlig, får helt panikk av å ikke kunne bevege meg.

Hvor er mannen din? Skal jeg komme opp fra underetagen og hjelpe deg? I wish i alle fall :-(

'Klem!

Skrevet

Jeg har Bekhtrevs, så er ikke første gangen dette har skjedd nei. Alle musklene bare låser seg. Jeg har noen artige rosa piller, men klarer jo fanden meg ikke å hente dem engang. Og bor langt fra venner og familie=( Mannen er en halvtime unna, han ringte i sted. Det er trøtte lillegutt med bleien som bekymrer meg, jeg MÅ klare å komme meg opp med ham.

Skrevet

Takker for klemmen. Pell deg opp fra kjelleren og hjelp din gamle adoptivmor! Hehe

Okei, nå skal jeg prøve. Hvis dere ikke hører noe fra meg er det fordi trappa ble for ille og jeg blir liggende der i stedet.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Vent!!! er det noen som vet hvor du bor her inne? Hvis du faktisk blir borte så er det kanskje lurt at noen kan ringe 113 ?!?

Skrevet

Jeg syntes jeg var superrask, men brukte faktisk 10 min på å komme meg opp, skifte en bleie og legge 2-åringen (rett i seng med bare en sang, stakkars gutt som lider nød fordi mor har en vond rygg). Og siden jeg likevel var på beina, har jeg tatt smertestillende, så forhåpentligvis er jeg noenlunde frisk og rørlig om ca 20 min=)

Og om jeg skulle falt om i trappen, så tror jeg 5-åringen hadde alarmert noen. Håper jeg det. Mulig ungen hadde blitt traumatisert for livet og livredd trapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...