Gå til innhold

Lite spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva telles som lite spark i uke 28? De siste ukene har jeg kjent mye, ofte og harde spark fra jenta i magen min. Men siste uka har hun blitt fryktelig rolig. Kjenner bevegelsene henne 2-3 ganger om dagen, og kan kjenne de utenpå magen. Men ikke disse seriene av spark, og ikke på langt nær like ofte og hardt som for 3 uker siden. Bekymrer jeg meg unødig, eller bør jeg ringe legen og høre der?? Veit at det ikke skader å ta en telefon til jordmor, men vil ikke være hysterisk heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ikke du er hysterisk.. hvis du bekymrer deg er det ingenting i veien for å ta en telefon til jordmor for å snakke litt med hun... er jo sånne ting de kan hjelpe med :)

Skrevet

Tusen takk :) jeg tok deg på ordet og ringte fødeavdelinga jeg.. ble heldigvis tatt seriøst, så får komme inn til en sjekk så fort de har kapasitet til det. Glad jeg ringte, istede for å bekymre meg. Har tenkt på dette siden i går, så blir godt å få det sjekka. Takk for at du ga meg et push :)

Hvis andre har noe å legge til, som har erfaringer, så tar jeg gledelig imot tilbakemeldiger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...