har blitt bleieskifter igjen Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Trenger hjelp fra noen som kan forklare hvordan man kan slette rullgardinalternativene som kommer opp når man skal bytte internett side. Her i huset trenger man bare skrive www.b så kommer den ene babyside etter den andre opp. Hadde vært greit at ikke alle kan se dette. Har lest om det her inne tidligere, men har sett gjennom de siste 100 siste sidene uten å finne det igjen. Så da må jeg mase om litt hjelp.
♥gullegull08♥ Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hei. De går som regel bort hvis du kjører ad-aware programmet. Ellers kan du også klikke du på menyen verktøy oppe på siden og gå inn på : alternativer for internett, generelt, midlertidige internettfiler, slett informasjonskapsler. Så skal det være slettet
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Takk for det, så prøver jeg dette.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hvis du bruker Internet Explorer gjør du som følger: - Verktøy - Alternativer for internett - Innhold - Autofullfør velg Innstilninger - Ta bort haken på Web adresser og Skjemaer - Velg OK i vinduet for Innstilninger for Autofullfør - Velg OK i vinduet for Alternativer for internett Liker ikke at andre ser slikt så lett her heller. Web adressene du har besøkt er likevel tilgjengelig hvis du trykker på pila ned der du skriver inn adressene. Hvis du vil fjerne disse også, er det bare å si i fra, så skal jeg forklare hvordan du får bort dette også Lykke til
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Ccleaner heter programmet som sletter alt av sånt..
fjollefrua Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 trykk på historikk øverst på siden, og vis i sidestolpen. da kan du høyreklikke på siden, eller hele mappa og slette det du vil... hvis du har en fane oppe og skal lukke den, bør du endre til startsiden eller noe før du lukker den. hvis ikke synes den i "nylig lukkede faner".
wollywella Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 eller så kan du gjøre det enkelt, å trykke på delete på de sidene du ikke vil skal synes. Fjerner ikke "coockiene" som tar opp plass, men sidene fjernes fra rullegardinmenyen i det minste
wollywella Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 når de kommer opp i rullegardinmenyen glemte jeg å skrive ja...
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2008 Takk for hjelpen jenter. Men Lucy T, jeg vil også slette det når trykker på pilen, så jeg hadde satt pris på om du også kunne hjelpe meg med det. Er ikke akkurat noen reser på slike ting nei.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 http://www.download.com/CCleaner/3000-2144_4-10315544.html?tag=lst-1 Trykk download på denna.. lagre.. så kjører du den. Og da blir de sidene bli slettet.. Så kjører du denna hver gang du føler for det. Da legger de seg ikke i historikk eller noe
Gemini7 Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Du kan prøve å gå på verktøy på toppen av siden, velge alternativer for internett, klikke slett informasjonskapsler og så slett filer ved siden av, så ok. Det funket for oss, da ble også alle tidligere søkeord også borte i tillegg til alle besøkte webadresser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå