Gå til innhold

Da kan jeg ikke dra med elskerne mine hjem mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har tenkt å ha slik wireless webkamera ute her slik at han kan se eiendom o.l når som helst, f.eks fra jobb. Det er jo ikke en sjel som passerer her allikevel!

What??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker støtt om mannen din som om du ikke liker han. Hvorfor er du sammen med han egentlig?

Skrevet

Det er jo skikkelig smart da. Vurderte ett slikt et etter bilinnbrudd i fjor. Eller i hvertfall et hjemmesnekra et som så ut som kamera

Skrevet

Jeg sa mer enn nei med store bokstaver.

Skrevet

Det er svært få som kommer hit oppi gokk hvor vi bor. Jeg tenker heller på at han kan ha full oversikt over når jeg kommer og går og når jeg er ute her. Kameratet kan nemlig sende mail når det oppstår en bevegelse her ute. Jeg vil føle meg overvåket, hehe.

Skrevet

Selvfølgelig, du er jo overvåket!!! NEI NEI NEI hadde jeg sagt :-)

Skrevet

Uff da. Høres ikke akkurat morsomt ut. Men å se innbruddstyven live...det hadde vært skikkelig artig.

Skrevet

Jeg tror NEI hjalp fint lite. Jeg får parkere borti veien her og snike meg unna kameraet. Så får han noe å fundere på der han sitter på jobb. HAHA

Skrevet

Høres ut som et uhyre du er sammen med hvis du ikke overdriver noe jævlig.. Kan du ikke bare gå fra han hvis han er sånn?

Skrevet

Hva overdriver jeg med når jeg sier at han skal ha et slikt kamera her? Jeg sier ikke at det er for å overvåke meg, men jeg vil jo føle at alt jeg gjør her ute blir registrert.

Skrevet

hva med og slå han hardt i hode med en hammer?

Skrevet

...hihihi....fins....kreativ gubbe du har.....sånn duppe-ditt-kar....

Skrevet

Hva om du bare demonterer hele greia når han har reist?

Eventuelt, reiser selv? Han høres ikke ut som et godt manne-emne.

Skrevet

....jeg synes bare han høres ut som en vanlig mann...altså en sånn som lar seg fashinere av elektriske skrutrekkere, juletrebelysning med musikk og annet herk man finner på claes olsson....eller hva pokker det heter....

Skrevet

...egentlig derfor jeg liker menn best....dem liker teite ting som snurrer rund,,..istede for alle kjærringene her inne som stapper ullhuene sine borti andre saker til enhver tid.....

Skrevet

Du får bare si meg hvor kameraene er Süsse, så får jeg snike meg inn bakdøra:-)

Skrevet

For å overvåke deg?? Ærlig talt! det hadde jeg aldri gått med på.

Hvorfor skal han det?

Skrevet

Süsse kjenner meg og jeg er jo tross alt den største notoriske horebukken nord for Lindesnes, så jeg forstår han utrolig godt:-)

Skrevet

Nei fy søren. Det hadde jeg IKKE taklet. Jeg har ingenting å skjule, men jeg hadde ikke taklet å bli overvåket på den måten.

En dag? Ja det hadde vært bra. Da hadde jeg villet hatt kamera innendørs, f eks på kjøkken, slik at han hadde kunnet følge med en hel dag, når han ville. Da tror jeg det hadde blitt mye husarbeid i nettoen ja. Hehe. Grise litt med såpeskum mens jeg for første gang i år tar oppvasken etter gamlemåten. Bøye seg ned for å plukke opp "noe" fra gulvet, og støvsuge godt og lenge. Det hadde blitt en interessant dag...

Skrevet

Hahaha, synes jeg ser deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...