Miss Dynamite Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 er i uke 7+5 og idag har det stikki, dratt og gjort ganske så vondt nederst i magen... er dette vanlig?? håper noen svarer fort, siden dumme nettet mitt detter ut
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ja, det er helt vanlig Livmor-båndene som strekker på seg, ganske så vondt til tider, men helt ufarlig
Miss Dynamite Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 åh det var godt å høre.. Har liksom aldri opplevd det før, og det var såpass vondt at fytterakkern.... Er så redd for å miste liksom men da kan jeg slappe litt av igjen...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Vanlig med mye magesmerter i begynnelsen ja. begge de siste gangene jeg har vært gravid har jeg blitt overrasket over hvor mye magevondter det faktis er, glemmer fort
Miss Dynamite Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 hehe ja hadde ikke trodd det skulle være slike smerter gitt! men nå vet jeg det!! hehe... var redd det kanskje kom pga en del stress og bekymring.... men da var det vel ikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå