Gå til innhold

April: "Mamma! Se en svart mann!"


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

...innelukket 1,5 kvm heis på kjøpesenteret her......Lille, meg og...ja....en mørk mann.

Dååååååååååååånnnn. Jeg ble helt satt ut. Hva skal man si? Så jeg sa ingenting fordi jeg var lammet av panikk, og latet som ikke noe var sagt i håp om at mannen ikke forstod norsk...eller ikke hadde hørt det ....eh ...

Hvorpå Lille selvsagt mente han ikke var blitt hørt og, naturlig nok, gjentok med høy og klar stemme: "Se, mamma. En svart mann!".....

Sjelden har jeg ønsket meg så intenst vekk. Bedre ble det ikke da jeg i mangel på noe fornuftig og presterte å lire av meg: "Ja, se der.... " STØNN...

De neste sekundene var noen av de pinligste jeg har opplevd.

Uforskammet 3 åring (ikke noe annet å vente) og ikke midre uforskammet mor (burde kunne vente mer)

Da vi kom ut av heisen sa Lille hadet til mannen som svarte hadet tilbake...."Mamma, den svarte mannen sa hadet til meg" - med høy klar stemme igjen...Jeg fortet meg å si det mest reparerende jeg kom på : Det var koselig - hvorpå jeg nærmest styrtet ut av senteret med Lille flagrende etter som en annen luftballong...

 

Dere aner ikke hvordan jeg skjems over måten jeg taklet dette på, men jeg må jo fnise nå som alt er over ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå fikk jeg meg en god latter........:-)

Dessuten synes jeg du takla det veldig bra jeg!

 

(fikk bilder i hodet også - en barnebok fra da jeg var liten om Jason og mammaen hans. Han ble nemlig dratt rundt etter mammaen sin som en ballong eller noe sånt. Den mammaen var nakenmodell, men det er en annen sak....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..- påskefjellet hadde slettet hele episoden. Kom på den når jeg s innlegget mitt igjen *rødmer ennå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, utrolig bra. Minner meg om en opplevelse pappa hadde med meg da jeg var yngre, kan tenke meg jeg var mellom 5 og 8 et sted. Hadde blitt fortalt at det ikke var pent å si at folk var feite, så da vi var på kafe og så ei dame som tok opp hele sofaen ved sitt bord alene, ble kommentaren vridd litt (men like fullt upent) "hun der var ikke lita, nei, pappa!!" og nikket i retningen dama satt. Uffameg... Pappa holdt jo på å dåne :o) Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til de "øvelsene" der :o))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA!!! Utrolig bra!! Tenker det må ha vært kjempepinlig ja!!! Begge historiene her... hihihi... Må si meg enig i at jeg gruer meg litt til det er vår tur å oppleve slike utsagn.. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...