Reveenka Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Nå har revungene og pappaen deres reist på påskehelg hos farfar på hytta hans - og jeg skal ha huset for meg selv helt til søndag! Åh, det skal bli deilig! (håper ikke det kommer til å føles tomt her før søndag formiddag...) Nå har jeg rydda kåken, støvsugd og vasket gulv og benker, funnet frem tulipanene og tent noen lys - og satt meg i sofaen med avis, TV og pc(tre ting på en gang er ingen kunst for en mamma c",)). Den eneste som kommer til å rote og smule her i huset nå i helgen, er meg!
Plutseliten :) Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ååååååååå.....så deilig det høres ut Jeg_og_vil_.... Bare gjøre som du vil,ingen rosa sokker,strikker,barbiedingser,brødskorper overalt.Slippe morgenstellet og kveldsrutiner....ingen masing,sutring eller krangling. Så flink du har vært som har fikser opp huset før du koser deg med tulipaner,levende lys....tid og ro til pc,tv og avis. Kos deg masse,slapp av og nyt!! Hmmm...spent på del 2
Maud Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er også ørlite misunnelig. Eller jeg unner deg det selvfølgelig, men ønsker meg det samme. Med masse småtasser er det vel ikke så ofte du får denne sjansen, så kos deg, kos deg, KOS DEG! Kanskje føles det tomt innimellom, men da fyller du opp med aviser, kaffe, sjokolade, kanskje et glass rødvin, god mat og laaaate dager. Del II, er det når rørleggeren kommer innom?
Reveenka Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Hahaha, den med rørleggeren tok virkelig kaka! Haha c",) Vi har nemlig et bad som gubben skulle bygge etter at tilbygget kom opp for 2,5 år siden, men hvor det aldri skjer n o e n t i n g!!! Så jeg har skumlet med planer om å ringe noen for å gjøre det, og senest for fire timer siden vurderte jeg seriøst om det gikk an å få tak i noen som kunne gjøre det NÅ, i helgen før han kommer igjen... Skomakerens barn går uten sko, er det ikke det de sier? c",)
♥Snulder Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Åååååå såååååå deeeiiiiiliiiiig!!!! Tenk å kunne sitte i et rent, ryddig og STILLE hus da gitt!!! Forøvrig så kjenner jeg en rørlegger som ikke slipper inn i min manns hjem...;=) Han hjalp meg ganske mye med "plumingen" sånn rett før jeg traff Snuldermannen:=) ... tror han er ganske god i den vanlige jobben sin også....
Karomamma Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Herre min hatt for en lykke!! Du er god He he, må le av rørleggerkommentarene. Kan være greit å få "staka opp" innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå