Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Joda, jeg gjør meg klar til fødsel og smokkene skal være med i bæggen! MEN jeg finner ikke de smokkene noe sted jeg, ihvertfall ikke på Kiwi, Rimi, elle Coop. Har hørt de skal ha de på Rema 1000? Gidder ikke kjøre dit for ingenting heller..
Potetstappe Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg så de på Rimi idag.. Men kanskje ikke overalt.. Men på apoteket har de;)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Så de på Eurospar for 2 uker siden.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Har sett de i de fleste matvarebutikker, men hadde kjøpt en "backup-type" også om jeg var deg. Har nemlig ikke hørt om noen som har fått barnet til å ta ortodent ... meg selv inkludert ;-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 Merkelig at de ikke tar inn samme varene da, eller er det vanlig?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 Ja, etter et innlegg her inne var det ingen av de som svarte som hadde barn som tok smokken, så her blir det Ortodent, Mam og Nuk, hehehe:))
melkekua™ Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Lillegutt ville ikke ha den nei, ville heller ikke ha mam....men når vi prøvde nuk så passet den perfekt.
Gjest mphs Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Ica har de. Jeg har kjøpt inn Nuk for det var det eneste storesøster ville ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå