grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 må bare få sagt at jeg synes d er litt rart at d kommer så mange negative innlegg når d virker som d er så mange flotte damer her inne:) greit nok at vi kan ha hormontrollet på besøk men kan vi ikke da holde oss til krangle siden? tror d er enkelte som skremmes bort fra å legge inn innlegg på grunn av frykten for kritikk?
pusi og lille pusi:) Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 ja helt eni!! man e faktisk litt redd av å t før å spørre om ting, man kan jo være så uheldi at man får svar i fra dem som har litt før mye hormona i sving..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Syns folk må få spørre om det de føler for, det er vel tross alt derfor denne siden eksisterer Syns man ett innlegg er teit kan man overse det.. enkelt å greit!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Er veldig enig med deg grysom... Det er mange som skremmes bort... Jeg skrev et innlegg en gang om at det alltid er anonyme som svarer negativt osv, og det ser vi jo her og... Asså, det kom at man skal få si hva man vil... Selvfølgelig skal man si hva man vil, men finnes det ingen tanke for andre?
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 det siste du sier det er veldig sant... ellers er jeg enig med deg. Liker 2. tri veldig godt, men tror ikke vi kommer unna anonyme kranglere uansett hvilket forum vi er på. Får bare prøve å overse det og ikke svare, kansje de går lei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå