Cheeva=) Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Kunne tenkt meg det påskeegget no altså!!! Hehe.. uff, men er desverre ingenting å finne i leiligheten idag heller.. kanskje like greit;)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Åja dei e sabla goe ) Men får halsbrann av di uheldigvis... men som du sier er det kanskje like greit )
mine små alver... Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Godtesyk i KVELD......... hehe..er desverre godtesyk hver kveld jeg nå Nå har vi alltid is i frysern. Kan anbefale den med karamell og peanøtter,gjerne med vaniljesaus..........mmmmmmm
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 veeeldig godte sjuk.. sitter med en kilo smågodt her.. nam nam
Axus' girlfriend Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 sambo har fått lønn i dag, så vi har vært på butikken og handlet inn smågodt og brus for å kose oss litt ekstra:) NAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
~falck~ har fått baby! Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har akkurat vært å kjøpt en diger pose med smågodt, lovehearts og 2 pakker påskeegg!! Snakk om godtesyk ja:)) Jeg pleier ikke å gjøre dette altså... Men syns litt synd på meg selv om dagen...
lille er født:) Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 En halv mandelkake... den andre halvdelen roper fra kjøleskapet! alltid godtesyk...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 godtesyk i kveld???er det hver dag her..hehe.Men ikke så mye godt her i huset enda.Men i morgen så skal vi handel inn smågodt til påske egget...jippi
Cheeva=) Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2008 Hehe.. må innrømme jeg er godtesyk hveeer dag jeg åsså Men det var liksom litt ekstra ikveld.. har kommet over det verste nå da;) Hev i meg noen knekkebrød og rett i koppen suppe:) *jammi* hehe:) Skeie ut litt imårra me lørdagssnop:p God Helg Dere:)
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 I kveld?? Off.. I går, i dag, i kveld, i morra sikkert.. HELE tiden! Hehe.. (sniker meg inn fra 2-tri her jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå