Mrs. icsi og småen Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 De siste dagene har jeg hatt (periodevis) utrolig vondt i puppene. Det kommer og går. Og når det står på er det nesten som det verker, samt stikker i dem. Skikkelig ubehagelig!!! Hadde litt ømme pupper også tidligere(fra uke 10-15 cirka), men ikke sånn VONDT.. Andre som har det slik? Råd for å bli kvitt det?? Er 24 +1 forresten.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hei hadde også vondt i begynnelsen så forsvant det. kom plutselieg igjenn rundt uke 24 og var sånn i litt over en uke . puppene var vonde/ømme og varme .. men nå er det borte igjenn uke 26 +5 så sikkert puppene som vokser i rykk og napp
Mrs. icsi og småen Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Åh! Godt å høre at det forsvant igjen. Håper det gjør det hos meg også!! Skal alltids klare det en uke eller to, men ikke i "månedsvis"... Hmm Kanskje de vokser, ja, jeg får følge med. Kanskje på tide å investere i amme-bh nå da...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 glemte og skrive att det eneste jeg gjorde var smøre dem og kjøpte meg en ny bh som ikke klemte så fælt
nr. tre er på vei:) Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Fikk tips fra en venninne om å bruke ull ammeinnlegg når man er ut i kaldt vær, det hjelper mot det vonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå