Gå til innhold

babysyk82!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blør du enda? og blør du mye?

Høres ut som vi er i samme situasjon. Jeg blør også, men fikk se et hjerte som slo i går. Vett ennå ikke hva som skjer, for jeg blør enda. Får svar på hcg prøvene mine mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia. Ja blør litt enda.og han gyn sjønt ik hvorfor.sjønner redseln din.han sa til meg,av de fleste opplevde blødninga i sv.skapet. Iom du så alt va bra på ul i går,trur eg d går bra eg:-) sku ik fantes blødnina i graviditet.skremme jo vette av en!men eg mått ta d me ro framover.

Skrevet

Heia. Ja blør litt enda.og han gyn sjønt ik hvorfor.sjønner redseln din.han sa til meg,av de fleste opplevde blødninga i sv.skapet. Iom du så alt va bra på ul i går,trur eg d går bra eg:-) sku ik fantes blødnina i graviditet.skremme jo vette av en!men eg mått ta d me ro framover.

Skrevet

Tusen takk for svar. det skremmer virkeligen vettet av meg, eg er helt utafor. Fikk beskjed i går morges at det var 90% tjangs for at det skulle gå bra. Men jeg blødde ganske masse i går kveld, så jeg så veldig svart på det. Men blør nesten ikke nå og har heller ikke vondt.....

Forstår ingenting jeg...

Håper denne helgen går veldig fort :)

Skrevet

Skjønne du e redd ja.ha blødd litt i natt eg og.håpe d gir seg.sa legen din noe om hvor blødninga kom fra?

Skrevet

hei hei...

kan jeg få spørre dere om hvor langt dere er på vei?

selv er jeg 4+1 i dag og i går begynte eg å blø,ikke så allverdens masse men det var blod,har ingen smerter,i natt har eg ikke blødd men no kommer det brunt på papiret,og eg e selvfølgelig livredd. tok blodprøve på mandag som eg får svar på på mandag og skal då ta en ny en for å se om det er stigning.

dette her unner eg ingen =(

Skrevet

Jeg er 7+5 i dag, begynte å blø da jeg var 7+2. Dette har vært en fæl uke. Jeg tok UL på torsdag (da jeg var 7+3) og fikk da se et bankende hjerte. Men legen sa at hvis blødningene økte var det et dårlig tegn, noe de selfølgeligt gjorde.

Jeg får ikke vite om jeg forsatt er gravid før på mandag...

Ønsker deg lykke til!!

Skrevet

Lisbeth, kom blødningan din fra fostre/innenfra?

Skrevet

Han sa ikke noe om hvor blødningene kom i fra, eg tror ikke han kunne se det...

Hvordan går det med deg? har blødningene stoppet?

Jeg blør forsatt litt, men det er veldig lite. Håper det stopper opp snart.

Skrevet

Hm.t meg sa han at blødningan kom ikke innenfra. Ha komt litt idag og,men ik mye.fikk noen sterke smerta på butikken idag,og da trudd eg d gikk galt.fortsat nervøs for at d ska gå galt.har du smerter da?

Skrevet

Ikke så veldig, men litt. Akkurat som er eg gangsperr i magen og har vondt i bekkenet.

Var netopp en tur på legevakten. Der fikk jeg beskjed om at jeg antagligvis har hatt en abort...

Eg fikk ikke komme inn på sykehuset til ultralyd. Så nå er det bare venting, blir snart sprø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...