Gå til innhold

Se på snutter kl 20 på tv 3 i kveld:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min vennine Kristin skal være med der :)

I denne ukens episode kan dere folge Kristin og Amalie hjemme hos Kristin pa Skedsmokorset. Fredag 14 mars kl 20.00 pa Tv3.

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter så alle ser:) Veldig flink til å synge:)

Skrevet

Blir det noe morsommere å se på fordi du kjenner en der da? Det vil jo alltid være noen som kjenner de som er med der..

Skrevet

Er reklame for musikk karrieren hennes. Håper du klarer å styre deg sånn at du ikke ser på det.

Skrevet

Det skal jeg nok greie, for syns det er et kjedelig program! :-) Hadde kanskje blitt morsommere hvis noen JEG kjente hadde vært med, så skjønner følelsen din. Men skjønner ikke hvorfor det skulle bli noe morsommere for alle oss andre her inne at en du kjenner er med.

Skrevet

Hehe. Kanskje du skulle funnet på noe annet i dag. Kommet deg litt ut? hehehe Ikke sikkert det blir så jævlig moro. Synes ikke programmet er så veldig moro selv. Koselig å kunne reklamere for en vennine. Men slapp av du skal få slippe!

Skrevet

Skal ikke snutter liksom være nesten som en norsk verson av AFV?

Synger hun SÅ dårlig at det kvalifiserer til morrosnutt da?

Nei jeg tror jeg kan styre meg. Snutter er tragisk kjedelig

Skrevet

Hehe. Mye artige folk her. Det er en repotasje om de itillegg til JÆVLIG morsomme snutter.

Skrevet

Vel, hvis du tror jeg er i dårlig humør og trenger å komme meg ut så tar du grundig feil. Jeg er i godt humør jeg, og gleder meg til en kveld med god mat foran TV'n. Må ikke være i dårlig humør selv om man ikke svarer med SUPERT og KLEMZ hele tiden. Jeg bare lurte på hvorfor det kjedelige programmet skulle bli så mye artigere ved at en venninne av deg skal være med. Det er jo alltid noen som kjenner de som er med uansett og programmet er jo like tragisk av den grunn! Det er vel kun artig om man kjenner noen SELV. det var vel hele poenget mitt - som du ikke skjønte da tydligvis..

Ha en fortreffelig kveld med snutter på TV! :-)

Skrevet

Skal kose meg veldig :) Kos deg med kryssord:)

Skrevet

Det er det mannen som driver med.. jeg sitter her jeg.. :-)

Skrevet

Haha. Kan ikke styremeg. Kom til å tenke på en gang jeg så et klipp på snutter. Da var det en katt som skvatt da en hund sa voff.

Og i samme episode var det en stol som veltet i vinden. HAHA

Hysterisk morsomt program!!! ;o)

Skrevet

Koselig det:) Regner med jeg har gitt så fin reklame at du kommer til å se på det og det var poenget mitt:0) Nå spretter jeg rødvinsflaska:) God helg:) :)

Skrevet

Ja,er vanvittig moro. Tror det var en som datt engang også faktisk!

Skrevet

Dytter litt til jeg.... vill og gal som jeg er.

Skrevet

Hehe, denne tråden er kanskje morsommere enn programmet.

Hjelper deg med å holde tråden oppe tross alt...

...hakket villere og galere...

Skrevet

Hehe. Takk :0)

Skrevet

Ha ha ha, nå sitter jeg alene i stua og ler, dere er morsomme ;-) En katt som skvatt fordi en hund sa voff, hi hi;-) Men er helt enig, "Snutter" er et elendig program.

Du har i alle fall klart å informere om venninna di da, 180506! Synes du er en god venninne som sier fra, skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må fortelle at de driter i om venninna di er med.

Skrevet

De får la vær å se på! Men det morsomme er at de som sier de IKKE skal se på,sitter klar med fjernkontrollen 5 på 8 og tar det opp og ser det om og om igjen... hehe. Måtte bare..

Skrevet

Snutter er ikke favoritt programmet nei.... men må reklamere litt for venner:) Tror det virker:)

Skrevet

Ja:)

Skrevet

..trodde hun skulle holde seg unna slike komerse programmer jeg....

går det dårlig med karriæren eller ekteskapet?

Skrevet

Ingen av delene :)

Skrevet

Hvorfor melder hun seg ikke på Idol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...