Gå til innhold

kan jeg få råd?? ang suging...

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger hjelp til å gi typen min en skikkelig sugeopplevelse...hvordan går jeg fram??teknikker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo prøve å forklare hva jeg pleier å gøre m sambo :P Funker i hvertfall på ham.

Først begynner jeg litt forsiktig å slikke han på penishodet og rundt den strengen. Så tar jeg hele penisen i munn og gjør den fuktig å våt. Så runker jeg forsiktig samtidig som jeg har penisen i munn. Bruker tungen mye og suger forsiktig.. Etter hvert gjør jeg det litt mer inntenst, men ikke alt for hardt.

Du må nesten spørre typen din hva han liker, gjerne mens du holder på. Og så må du for all del vise at du nyter å suge han, gjerne se på han mens du slikker penishodet. Og kanskje gni penishodet mot puppene dine for å pirre han litt.

Vi bruker spytt for å få det vått, men viss du synes det er ekkelt finnes det glidekrem m smak. Selges på diverse erotiske nettbutikker :)

Lykke til! =)

Skrevet

Gi ballene oppmerksomhet også, begynn med først å slikke, deretter suge på dem (men vær varsom!)

Slikk deg oppover skaftet, før du tar hodet i munnen

Vått er godt, så bruk MYE spytt

Ha en "livlig" tunge

Konsentrer deg om frenulum under tungedansen din, men ikke BARE

Ta den så langt inn i munnen som du klarer, ihvertfall et par ganger, sånn at han får nyte synet

Gi uttrykk for at du elsker pikken hans

Svelg sæden hans, eller la han komme over ansiktet ditt

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvor lang tid tar det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor lang tid det tar er utrolig individuelt - kan være alt fra 30 sekunder til 30 minutter - det kommer jo også an på hvor intenst eller ertende du suger.

Men - jenter - dere har glemt en viktig ting. For å gi ekstra sterke orgasmer, bør prostata masseres samtidig med en fuktig finger e.l. Stikk forsiktig fingeren eller en buttplugg e.l. inn i anus, gjør "kom hit" bevegelser med fingeren opp mot magen/penis. Masser også gjerne nedre del av magen i siste del av suginga. Jeg lover at sugeopplevelsen blir noe ganske annet for den heldige mannen!

Skrevet

ja,,, gi han den kjærligheten det er å bli sugd. Ligge å nyte den behandlingen, som å kose med en kjærlighet, en softis osv.. Kona mi har ikke villet gjøre det på flere år nå...å guuud som jeg savner det!! må finne noen som vil det snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...