Gå til innhold

Tillab, er du her innenå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg snuppers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi! (eller jeg da:p)

Gubbetingen legger vesla, han fikk forbud mot å ta begge ekstravaktene i dag og tok derfor bare den ene. Han var vært MIN i hele dag:) *juble*

Skrevet

så fint da:)

da sitter du ikke ensom og forlatt borti gata her+

Skrevet

HEhe, nope, ikke ennå!

Han reiser snart dog. Men jeg har jo koset meg hele dagen da! *verdt deT*

Skrevet

Koselig det da.

har akkurat blitt alene hjemme selv jeg, T.. har dratt på kick off eller hva svarten det heter.

han og 2 kompiser har sitti nede i kjelerstua og kost seg med noen øl.

Ina har akkurat vært våken igjen og hylt.

men virker som om hun har sovnet igjen nå.

jeg sitter med et glass martini asti og potetgull.

Skulle gjerne hatt besøk..hint, hint, men broren din er vel ikke villig til å sitte barnevakt noen timer på en fredag tenker jeg..hehehe

Skrevet

Gutta på fylla ja:p

Det skal min i morra. De skal heldigvis starte kvelden her og Kozy kommer også, så det blir nok kos.

Håper hun ikke våkner mer nå, hvordan har det funket med leggetips? Noe som virka? (så langt?)

Skulle gjerne tatt meg en tur, men STAKKARS lillebror har vært hele 3 timer på skolen i dag (fri i går) og er SÅ sliten, at han ikke orket å gå ut med søpla engang, ligger bare å sover. Orker ikke mase på ham da. Er mer slit for meg enn ham:p Hehe..

Men jeg er veldig misunnelig på den astien din asså!

Skrevet

Hun sovnet til slutt i går, men våknet etter en halvtime med et hyl.

Pakket henne inn i dyna og bar henne ned i stua og hun sov videre i armkroken min, som som en stein, men hulket i søvne...gjør vondt i et slitent mammahjerte da.

protesterte i dag også, holdt på i 30 min.

Men hun raste ikke, bare ropte, klaget og protesterte litt, gikk derfor ikke opp til henne for da vet jeg at det hadde blitt bråk..hehehe.

Våknet etter 30 min igjen i dag også, rett på et hyl.

Virker nesten hysterisk, pakket henne inn i dyna, tok henne med ned, men hun bare fortsatte å hyle med øya igjen.

Sover i senga si igjen nå da, men jeg forstår ikke hva som skjer.

hun forsøker å fortelle meg noe, men jeg forstår ikke hva.

Lurer på om hun har vondt en plass...aner ikke....men det lukter veldig stramt av bleien hennes da, og hun er kald-klam.

Ikke lett med slitne småbrødre, 3 timer på skolen må være uuuuutrolig slitsomt gitt...hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...