Gå til innhold

Leaderpækket!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer a? ........................ :-|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare prøv deg du!

Skrevet

skjere no a? Bortsett fra 2 syke barn og minus form selv hehehehe

Skrevet

Ahh, så herlig:| Veldig dårlig/dårlige eller?

 

 

Skjer ikke stort her heller.. Venter på at kælle skal komme fra jobb, jobber fra 07.00-19.00 hele helga.Kunne ikke passa dårligere, for å si det sånn:/

Skrevet

Jøss. 6 dager igjen? Hællæwood i påska, kanskje? Løkke tell:)

Skrevet

:( Håper han tjener maaaaaasse penger som du kan trøste-shoppe med da hehehe

 

Ikke dødssyke, men nok til at det blir null søvn om natta og jeg er veldig lite søt uten søvn må jeg innrømme.

Skrevet

Ja, det er ikke umulig Prekæs! Ser frem til det;-)

 

Off.. Jeg er heller ikke mye søt uten søvn, så du kan si jeg har vært mer eller mindre lite søt de siste 3 åra:| Får håpe det blir bedre snart da!

 

og JA, det bør komme gode penger ut av det her;)

Skrevet

hihihihihi mindre pen du da med andre ord:) Tipper du er døøøøødssøøøøøt jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...