Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Skjer a? ........................ :-|
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 skjere no a? Bortsett fra 2 syke barn og minus form selv hehehehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 Ahh, så herlig:| Veldig dårlig/dårlige eller? Skjer ikke stort her heller.. Venter på at kælle skal komme fra jobb, jobber fra 07.00-19.00 hele helga.Kunne ikke passa dårligere, for å si det sånn:/
prekæs Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jøss. 6 dager igjen? Hællæwood i påska, kanskje? Løkke tell:)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Håper han tjener maaaaaasse penger som du kan trøste-shoppe med da hehehe Ikke dødssyke, men nok til at det blir null søvn om natta og jeg er veldig lite søt uten søvn må jeg innrømme.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 Ja, det er ikke umulig Prekæs! Ser frem til det;-) Off.. Jeg er heller ikke mye søt uten søvn, så du kan si jeg har vært mer eller mindre lite søt de siste 3 åra:| Får håpe det blir bedre snart da! og JA, det bør komme gode penger ut av det her;)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 hihihihihi mindre pen du da med andre ord:) Tipper du er døøøøødssøøøøøt jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå