Gå til innhold

Hva synes dere om strippere på ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utdrikkningslag? Heter det det... helt bort her jeg sitter i ammetåka!!

Men iallefall...

Hva synes dere om at det er strippere på din manns utdrikkningslag?

At han skal sitte på en stol mens ei dame gnir seg inntil han naken??

Akseptabelt... eller helt uakseptabelt... eller ok, men ikke ønskelig... ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke ville vite om det iallefall!

Selv om det ikke er seriøst, så ville jeg ikke bli fortalt at en flott naken dame hadde gnidd seg inntill mannen min.. huff... Hadde vel kansje blitt en smule sjalu... hehe... Men ikke sur..

Skrevet

Dey er vel litt ok... Tanken at det er helt ok, men så er det følelsene.... hadde jeg sikkert begynt å tenke på om han fantaserte om henne. Lurt på om han tenner mer på henne, enn meg. hun er sikkert fin og sexy og vet hvordan man skal bevege seg osv.... og slike dårlige, destruktive tanker.

Slike tanker bunner ofte i sin usikkerhet ovenfor seg selv..

Skrevet

Hehe, de norske stripperne er ikke mye flotte å se på. Altså..hadde typen din akseptert at du hadde hatt en eller flere strippere i ditt utdrikkningslag-så får du la han få lov òg. Men hadde aldri latt min få lov ;))) ikke at det er noe farlig, men er så klisjè liksom, at mannen skal ha stripper på en sånn dag, mannfolka bør få litt bedre fantasi spør du meg!!

Skrevet

Du mener slike tanker bunner i sin egen usikkerhet... men hvem vil at kjæresten, din kommende mann skal få gnidd bryster og mus opp i ansiktet med erotisk dansing og sexy musikk...

Jeg synes det er uakseptabelt... ville blitt såret!! Vil ikke dele min mann med noen og vil ikke at noen skal kle av seg for å tenne han... det er noe annet når han er en av gutta som ser på... men når det er han som får all oppmerksomhet, og kroppsdeler gnidd over hele seg så synes jeg det er uakseptabelt... ville aldri latt en mann gnidd sine edle deler over meg heller... hadde blitt skuffet om mine venniner ordnet noe slikt...

Nå skal ikke jeg gifte meg enda... men jeg ville blitt svært såret hvis det skjedde... og jeg vet at hans venner ikke respekterer mine følelser...(selvfølgelig ikke alle men det er noen som tror livet dreier seg om å knulle flest mulig) så hvis vi skal gifte oss så blir det vel stripper.... nesten en grunn til å ikke gifte seg...

Skrevet

Helt greit for meg, nå er vi godt gift, men jeg hadde ikke brydd meg for jeg stoler på gubben at han ikke hadde gjort noe mer enn så se godt etter. Hadde nok ertet han når han kom hjem om han ble kåt og hadde lyst på hun.

Skrevet

nei faen...forkastelig spør du meg.kjenner jeg blir uvell av tanken.har flere venner der mannfolka plutselig har blitt henta på jobben av gutta for å dra på et hei dundrane utdrikningslag til danmark.dette skjønner jeg absolut ikke vitsen med.æsj..nei kjenner at det hadde såra meg skikkelig.

Skrevet

Det er jo forsåvidt greit nok, men ville ikke satt pris på det. Er en sjalu liten jævel. Men er jo såpass oppegående at jeg skjønner at min mann (som da har sagt at han vil gifte seg med meg) trolig ikke bryr seg stort om en innpåsliten liten innbetalt tøs. Så fornuften sier meg at dette ikke ville vært en trussel.

Skrevet

Sier mye om deg det når typen absolutt må ha halvnakne damer rundt seg...

Skrevet

Nå blir jeg litt uvel av hele konseptet i utgangspunktet da... altså stripping. Om det er menn eller kvinner det handler om synes jeg det er nedverdigende og trist.

Jeg hadde ikke ønsket å ha det i mitt eget utdrikkningslag og hadde ikke syntes det var ok at gutta hadde ordna det til mannen min heller. Hadde det blitt sånn hadde jeg ikke blitt skuffa på mannen min, vet han ikke hadde gjort noe uansett. Men bare konseptet at kompisene skal prøve alt de kan for å få kammeraten sin til å få seg et knull - et siste nypp i frihet - synes jeg er helt på trynet. (jeg vet selvfølgelig at strippere ikke er horer, men det er fra det skikken om stripping i utdrikningslag kommer, at det er mannens siste sjanse til å knulle rundt...)

Det forekommer også at kompisene kjøper prostituerte til utdrikningslag. Det er hvertfall syyyykt.

Skrevet

Kommer ann på hvordan stripping det er snakk om. Er det at hu danser, mens hu tar av seg klærne kunne jeg godtatt det, men er det lapdance, hvor dama sitter på fanget til samboeren, "trykker" puppene og rompa opp i ansiktet hans hadde det IKKE vært greit. Der går grensa.

Tror ikke min samboer hadde vært veldig fornøyd selv, om jeg hadde hatt fått en lapdance.

Skrevet

Hvis kompisene vet at dama blir gal av at de bestiller stripper til utdrikningslaget....da kan du ta deg gift på at det kommer til å være stripper der...:-D Jeg har personlig ikke noe imot strippere og deres nærvær rundt min mann...

Skrevet

Ikke no problem.. hadde bare vært gøy. Har sjøl vært på utdrikkningslag der det har vært mannlige strippere. Ganske fasinerende hehehe.. Er jo lov å titte på menyen uten og spise?:)

Skrevet

Helt akseptabelt, men veldig harry og vulgært. Hadde ikke blitt sjalu. Har vært på utdrikkingslag med mannlig stripper, det var utrolig teit.

Skrevet

helt uakseptabelt for min del, og jeg vet min samboer tenker det samme (om både hans & mitt når den tid kommer). jeg håper kompisene hans er voksne nok til å forstå at strippere ikke hører hjemme i en familie og et ekteskap, og derfor ikke ordner det til min samboers utdrikkningslag. nå skal det sies at forloveren til sambo er en kjempekar, så jeg tviler på at han fikser noe sånt. og jeg tror nok sambo sier fra at det ikke er ønskelig. jeg tenker meg at mitt utdrikkningslag blir noe så uskyldig som spa, jentekveld hjemme, tur rundt i karl johan i stygge klær eller noe hehe.

Skrevet

Jeg tror jeg ville blitt oppriktig lei meg. Er det noe jeg ikke vil - er det å dele han med noen andre. Tanken på en annen dame som skal gnukke sine feiende flotte patter i trynet hans og lapdance - er ikke noe som frister akkurat.

Jeg vil selv ikke ha slikt i mitt utdrikningslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...