Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Svigerfar fyller år i dag, og i den anledning skulle alle de nærmeste ut å spise for å feire dette. Problemet er at jeg sliter med høyt blodtrykk og mye vann i tillegg til BL og hyppige kynnere. Er det da galt av meg å si at jeg heller ønsker å holde meg hjemme fordi eg ikke er i form? De hadde planlagt å spise 1 time hjemmefra, med dårlig tilgang på parkeringsplass. (må gå et stykke for å komme frem) Syns det er pyton å måtte si nei, og samboern er nå dritsur fordi han mener jeg bør prøve å være med. Begynte å grine da samboer maste om at eg burde være med, og etter dette har han ikke sagt et ord til meg. Dette er 2 timer siden, og nå reiste han uten å si noe som helst.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Skjønner godt hva du mener.... syns ikje du er urimelig i det hele tatt.... hadde heller ikje gått vist det var i min situasjon..... )
**Ma** Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Nei, du er ikke urimelig.. det er det samboeren din som er! Han og resten av familien burde forstå at du trenger ro. Det er ikke bra for hverken deg eller barnet at du presser deg til noe du egentlig ikke orker... hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 36 uker.. føler meg bare som et dass når han bare dro uten å si noe som helst
dolly29 Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde nok vært med. Og heller fått mannen til å kjøre helt bort til døra. Gitt beskjed til mannen om at han fikk være med litt tidlig hjem. Var selv i bryllup og har det samme problemet som deg, men det gikk det. Og vi var tidlig hjemme. Men synes jo at han er mer "urimelig"enn deg. Må jo kunne respektere ditt valg og snakke til deg...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Du skal ikje føle deg som en dass i det hele tatt.... det er samboeren din som skal føle seg som en dass... du har tross alt bare 4 uker igjen, så du har god grunn til å sitte hjemme å slappe av ¨å nyte fredagskvelden... Klem fra meg )
Cath2102 Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Synes ikke du er urimelig. Forstår deg godt for har selv sambo som reagerer akkurat på samme måte når jeg ikke orker å være med i div selskaper. Blir så provosert at man i tillegg til å ikke være i form, må bruke kreftene med å krangle med mannen, for å så selv få dårlig samvittighet selv om man ikke burde......
lizamor Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Han har ingen grunn til å være sint. Dagsformen kan være fin en dag, og helt på bånn en annen. Jeg droppet selv en barnebursdag for noen uker siden. Da tok mannen min med guttungen og dro alene. Må tilstå at jeg hadde dårlig samvittighet,men uansett bedre enn å sitte i bursdagsselskap og se ut som en levende død pga. søvnmangel,bekkenløsning ol. Ikke la sinnet hans gå innpå deg. Kan tenke meg at han skjønner hvorfor når han får tenkt seg litt om. Husk: Det er viktig at du har det bra for at babyen skal ha det bra! Klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 alvorlig talt. snakk om å bare tenke på andre, den samboeren din! det er grusomt å sitte lenge på vonde stoler. var selv ute og spiste for ei stund siden, var vel rundt 31 uker, men koste meg ikke mye. man føler seg helt oppstudd, overoppheta, verker i kroppen osv... kos deg hjemme du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå