Mille** Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 ....at jeg skal kunne holde vekta når han kommer trekkende hjem med en bærepose med godis?? Sku tru han var redd de kom til å gå fri til påske.... Også jeg som ikke eier viljestyrke heller.....*sukk*
mamma >to gull Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hehe,nei er jo umulig å motstå fristelsene når man har de i hus..kjenner det så altfor godt igjen.. Idag kom rockeringen så da kan jeg vel bare spise og spise,kan jeg ikke??!!!*håpe,håpe* Spis og kos deg du;))
Mille** Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2008 Jovisst, og er du riktig flink så rocker du mens du spiser!! ;o) Tror det blir værre å gjøre pilates mens man trøkker innpå med godis.....hmmm.... ;o)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Kanskje han vet hvilken dag det er i dag og håper på en belønning hehehehehe
Mille** Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2008 hahaha.....leste nettopp den linken høyt for han, han så ut som en spmtegn. Men det er jo fredda! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå