Gå til innhold

Folk som hikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir så irritert at jeg får lyst til å be de om å ryke å reise...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det heter "å ryke OG reise".....

HAHAHA

Skrevet

Det er ikke akkurat noen kan noe for... fins desverre ikke noen knapp til å slo av eller på.... men hadde vært morsomt å se hva du ville gjort når du selv fikk hikke... Hahaha...

Skrevet

Hehe, så enig-så enig....eller de som "gulper" liksom..flere ganger på rad..oh my god!

Skrevet

Hikker aldri jeg! Eller fiser eller raper... Fullstendig uten kroppslyder. Perfekt rett å slett.

Skrevet

Samboer sitter å klår seg på pungen så fort han har en ledig stund. DET irriterer meg!! Skulle sittet der selv med hånda nedi trusa, det hadde vel ikke sett så sjarmerende ut?

Skrevet

He he:)

Den med pungen likte jeg!!!:)

Ler meg skakk....

Skrevet

Hikke: singultus; ufrivillig krampeaktig sammentrekning i mellomgulvet, med begynnende innpustning som blir stoppet av at strupen brått lukker seg igjen, vedvarende hikke kan komme av sykdom i sentralnervesystemet, uremi, magekreft eller andre mage/brystsykdommer; klorpromazin er kanskje det beste motmiddel:jf. epidermisk hikke...

Ganske alvorlige greier egentlig...

Skrevet

Alvorlig eller ikke. De som hikker burde springe å gjemme seg. Forferdelig irriterende å høre på!

Skrevet

Jeg irriterer meg egentlig ikke noe særlig over folk som hikker hvis de er edru. Er du edru kan du ikke for det hvis du hikker, men fulle folk som hikker er irriterende. Jeg husker fra jeg var barn/tenåring at jeg irriterte meg fælt over det når faren min var full og gikk og hikket og gjentok det samme tjue ganger. Jeg husker at mora mi sa til meg en gang mens jeg var barn at "sjelden å høre deg hikke, samtidig er du litt søt når du gjør det". Det husker jeg at jeg ble veldig flau av å høre, så jeg er litt sjenert for å hikke i andres nærvær, det ekkelt fordi det er noe jeg ikke har kontroll over.

Noe jeg irriterte meg veldig over var raping, bestemora mi hadde det med å rape mye. Ho sa ofte tøhhh samtidig som ho rapte, det irriterte meg fælt da ho gjorde det.

Skrevet

Nøffemor... Arti navn! :)

Skrevet

Er mest imponert over et innlegg fra nøffemor som ikke inneholdt temaet oppkast......*kryss i taket*

Skrevet

Hva med barnet? Når det begynner å hikke? Skal du bare gjemme det og vekk til det er ferdig å hikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...