Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 er det veldig upraktisk å ha en barnevogn av lys farge.. blir de fort skitne osv.. vil enten ha Sort eller beige, men vi blir ikke helt enige om hva som er lurest
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 er vel lurest med mørk vogn. de blir fort møkkete om man er ute å triller i regn eller sølevær. men er jo selvsagt fint med beige vogn og da..
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Ja det er sikkert mest praktisk.. i forhold til å holde den fin og ren lengere.. men kan jo være flink til å bruke trekk når det er sølevær
Gemini77 Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 En ting er været, men hvis sportsvogndelen er lys så skal jeg love deg at barnet også greier å grise den godt til. Etterhvert som de blir større så sitter de gjerne i vognen og spiser en is eller noe annet, og fy søren så mye gris det blir..
LadyC79 Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Sikkert mest praktisk med mørk farge - men jeg har endt opp med veldig lys vogn Veldig lekker!!! Gleder meg til å ut å trille- selv om det er en god stund til enda!
Zikosu og William Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 er vel egentlig ett fett... bare se for deg søle når det tørker,da er jo det grått og synes godt både på lyst og mørkt...is på mørkt trekk er heller ikke pent,det setter jo hvite flekker...vi skal låne vogn av svigerinna mi og den er mørkeblå og hvitmønstret,regner med at begge fargene blir like skitne uansett så farge har ikke noe å si for meg...baser heller valget på hva dere har lyst på...
Vårunge08 Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Vi har kjøpt beige vogn nå. Gleder meg til å ut å trille og kommer ikke til å savne den svarte triste vi hadde til forrige snupp. ) Vaskbart alt, men kommer til å velge en sterkere farge på sportsvogn-delen når den tid kommer. - Blir mye mer søl når møkkete unge skal oppi vogna ;o)
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Vi har begge deler, en lysbeige og en mørk grå. Skitten synes best på den grå tro det eller ei. Skal vi på lekeplassen har jeg en våt klut i veska som jeg tørker av skitne barnehender og sko med. Møkkete vogn er ikke pent uasnett hvilken farge den er i.
Mamman til 2 Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Vi har kjøpt mondial emmaljunga i beige skai - dritlekker og sikkert ganske upraktisk men jeg trøster meg med at den i alle fall ikke blir falmet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå