Gå til innhold

Beige eller Sort Emmaljunga mondial duo combi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke bestemme meg for farge.. vi venter jente, men vil ha en kjønnsnøytral vogn hvis det kommer flere en gang.. Jeg synes den beige er utrolig fin, men er redd det blir fort skitten, noen som vet?

Sort er jo veldig klassisk og pent, men litt kjedelig og mørkt.. synes det er så fint med lyse farger..

hva ville du valgt og hvorfor?

Er bilde av begge fargene på www.emmaljunga.se :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Stod ovenfor akkurat samme valget selv.

Og det ble den beige creme fargede :-) :-) :-) til den lille gutten vår!

Etter mange råd, fant vi ut at skinnet er mye lettere å holde rent hvis det skulle komme noe skitt på det, bare å tørke av, blir ikke bleket av solen og dessuten synes jeg at sort er litt kjedelig og "last year"

Skrevet

tusen takk for svar..

da har jeg enda et spm. til deg.. er den beige kremfargede vogna av et annet stoff en den sorte? slik at den er lett og gjøre rein osv.. husker hun sa noe om skinn-aktig da vi kikket på vognen.. det eneste som gjør at jeg tenker sort istede for beige er fordi jeg er redd den skal bli så fort skitten og stygg..

nå bekker jeg litt over til beige her ;) takk

Skrevet

Ja den beige er skinn..Så den er lett å vaske av.. Utrolig fin vogn:-))

Skrevet

Jeg har bestilt i svart, men har mest lyst på beige.. Vi bor på "landet", og tenkte at en beige skinn vogn ikke passer så godt på lekeplassen, skogturer. At det kanskje er en by vogn.. Men jeg tenker hver dag på om jeg skal ringe butikken å bytte farge. Skulle ønske det gikk ann å få den i brun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...