Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer en liten påskehilsen fra alle oss i Seier og Gledesfamilien!

Vi er allerede klar for avreise til det store utland, for vi skal nemlig nyte sol og sommer i Florida og Disney World! Og du kan tro Store M er reiseklar! Hun har allerede gått trilletur med den nye kofferten sin og testet ut minst 20 bilder på det nye digitalkameraet hun har fått til turen!

- Og lilleM skjønner ingenting av hva som foregår enda.. Han bare merker at mamma dukker opp til middag hver dag, og det er kjempeartig!! ;o)

Det blir spennende med en så lang flytur (14 timer) med en så liten, aktiv krabat, som helst vil GÅ hele tiden. Regner med at flyvertinnene er snille nok til å la ham gå frem og tilbake i midtgangen til han blir lei. Og forhåpentligvis sovner han... ;o)

Jeg trives med ny jobb, koser meg med nye oppgaver, og synes jeg har mange trivelige kollegaer. Og ikke minst er det faglige nivået kjempehøyt og det liker jeg!!

Håper dere får en fantastisk trivelig påske, og at de minste vennene våre har det like bra på andre siden av påsken!

Planlegger et treff for alle sammen en helg i april, har tilgang på stort lekeareal både inne og ute. Kommer tilbake med mer informasjon om det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende med så lang flyreise, det går sikkert kjempefint. Han sjarmerer nok alle flyvertinnene i senk og da er resten lett ;-)

Håper dere får en bra ferie, høres deilig ut med litt sol og moro.

Vi har ikke så mange planer, men vi skal ha fri alle 3 og bare det er digg. God påske til store og små :-)

Skrevet

Spennende med så lang flyreise, men Lille M er jo så sjarmerende at det går sikkert supert :-)

Her så skal vi bare være hjemme i påsken. Camilla fyller jo 1 år på langfredag så da får vi besøk fra Kristiansand og skal feire dagen hennes :-) Det gleder vi oss til :-)

Gooooood påske til alle sammen, store og små

Skrevet

Hei og god påske til gjengen.

God tur og det går helt sikkert kjempefint med din lille sjarmør på flyreisen. Hyggelig å høre at du trives i ny jobb også.

Her prøver jeg å overleve morgenen etter en hard pokerkveld med 5 mannfolk fra avdelinga. Kjenner at det ble litt mye alkohol i går, he he.

Først skal jeg jobbe til onsdag formiddag. Så blir det deilig med ferie hjemme. Blir nok noen spill- og film kvelder. Er klar for lange turer i fint vær og kos her hjemme vi.

Fortsatt god påske til alle sammen.

Skrevet

God påske alle sammen :-)

Og god ferie til Florida, blir nok kjempedigg med litt sol og varme tenker jeg!!

Vi skal være på vestlandet hos min mor i påsken. Har vært her en uke allerede og blir til over påske. Her er mye snø, så er været bra blir det nok en skitur/aketur på oss.

Påskeklem

Skrevet

God tur, høres virkelig herlig ut! Kos dere masse.Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det og kanskje noen gode tips til flytur med småttiser

Vi skal ha hjemmepåske. Blir noen turer til byen, til venner ogsånt.

Siste dagene hjemme med gullet, før vi begge begynner å jobbe nå etter påske...

Skrevet

God påske til dere allesammen!

Og god tur, Seier og glede og LilleM! Blir spennende å høre hvordan flyturen gikk!

Vi kom nettopp tilbake fra en weekendtur til Sverige. Jeg skal jobbe i påsken, så det blir ikke så mye feiring på oss! Men litt ekstra betalt da!

Skrevet

God påske alle sammen.....!!!!!!!!!!!!!!

Og god tur til alle som skal på ferie. Vi skal bare være i Oslo. ( men så har vi nesten akkurat kommet hjem fra Thailand så vi skal kanksje ikke klage... )

Har har siste dag på jobb i morgen, før jeg går ut i permisjon til 12 mai.

Kos dere alle stor og små!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...