Gå til innhold

Hva ville du hete om du fikk velge navnet ditt selv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker men kanskje Angelica

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt det navnet jeg har :-)

Skrevet

Da tror jeg jeg ville hete det jeg opprinnelig skulle hete... Camilla...

Skrevet

da må jeg nesten si Maud:=

Torinn eller Solrunn etter en av mine kjære bestemødre, men mest fordi det er en fin måte å minne dem på.

Skrevet

Er veldig fornøyd med navnet mitt. Men kanskje Christiane da som datteren min heter.

Skrevet

Jeg ville valgt Cindy, uten tvil!

Kødda. (Håper ikke jeg tråkka noen på tærne nå, jeg bare liker ikke det navnet;-) )

Synes navnet mitt er helt greit, men kunne gjerne hett Oda ;-)

Skrevet

Oline kanskje....

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

I går så så jeg Iris skrevet ned, og da tenkte jeg så fint navn det var...kanskje jeg skulle bytte til det for å slippe det islandske navnet mitt her i Norge. Men etter ca 1 sekund slo det meg at jeg har jo ei datter som heter det!:P

Ellers så elsker jeg mellomnavnet til mormora mi...kan ikke skrive det her fordi da kan folk finne henne på nettet, men det er dødsfint. Men funker uansett ikke på norsk, så da synes jeg kjeleformen av navnet mitt være grei nok til meg!:-)

Skrevet

Hvis jeg måtte bytte, ville jeg valgt Ella. Synes det er enkelt, pent, tidløst og klassisk.

Ellers er jeg sånn sett fornøyd med navnet mitt, som også er enkelt og sjeldent. Får mye skryt for navnet mitt, men jeg har ikke alltid vært like begeistret.

Da jeg var lita var alt jeg ønsket å hete Camilla eller Cathrine. Hehe..

Skrevet

Lone. Det var et av mammas forslag, liker det bedre enn det jeg "endte opp med".

Man kan jo for så vidt velge navnet sitt selv. Det er jo bare å bytte.

Skrevet

Jeg er ganske fornøyd med navnet mitt, men da jeg var liten ville jeg hete Nina, syns det var verdens flotteste navn. ;o)

Skrevet

Man kan velge navnet sitt selv.

Skrevet

jada vet det er bare å bytte men tenkte sånne fra begynnelsen av..

mange hadde jo navn oppover i barndommen og videre inn i voksenlivet man skulle ønske man het..men er jo sjelden man bytter selvom man syns ett navn er finere enn sitt eget,om man ikke hater det da.:-o)

Skrevet

Jeg syns Teoline er sååå nydelig... Det har alltid jeg ønsket å hete...

Skrevet

Det måtte vel blitt Max....Max Pecker

Skrevet

Tora, Tori eller Runa, kanskje. Eller Anna. Da jeg gikk i 7. ville jeg hete Stephanie, syns nå det er veldig greit at jeg ikke heter det.

Skrevet

Tror det måtte bli Ada:)

Skrevet

Er fornøyd med det navnet jeg har jeg.

Husker at jeg hadde veldig lyst til å hete Hege når jeg var yngre,aner ikke hvorfor.

Skrevet

Jeg har et supervanlig navn som "alle" i mitt fødselstiår heter. Min mor ville egentlig kalle meg Lone, men siden mamma er god og rund, så var hun redd jeg også ville bli det og derfor bli mobbet a la "Lone - Melone". Men så ble jeg jo ikke det da. Og skulle heller hett Lone enn det jeg heter. Teite mamma=(

Skrevet

jeg ville hete Marita eller Malin om jeg fikk velge.. jeg gidder ikke skifte navn etter 23 år lixom. hehe

Skrevet

Jeg heter Hege.. og ville GJERNE hatt et annet navn:P Men har aldri vært et navn jeg har "hata"... men syns godt jeg kunne hett noe annet... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...