Gå til innhold

"Ikke trø på babyen!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg litt for avslappet når toåringen står oppå 7måntingen og jeg ikke vurderer å reise meg? Huff, minstemann får endel bank, men storflirer når storebror knør på ham. Storebror er flink å trekke seg og trøste med en gang babyen begynner å klage, så det fungerer egentlig greit.

Det kommer til å bli leven i huset når de blir større, ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det storesøster på fire som styrer på med lillesøster på 8 mnd, og det kan være litt røff behandling innimellom, men jeg tror nok de tåler det... Lilletupp elsker at storesøster pakker henne inn i pledd og sier titt tei osv....

Storesøster ble slik hersa med av storebror, og det "eneste" som skjer er at de blir tøffere disse småttisene... Storesøster er en ordentlig tøff dame som tåler en støyt fordi storebror husserte med henne, så regner med litjtuppa blir en hardhaus etterhvert...

Men man skal selvfølgelig passe på så det ikke blir for hardt...

Skrevet

Au! Det hørtes ikke særlig godt ut for babyen da...

Skrevet

Tror nok baby nr 2 må tåle mer enn 1 man ja, snuppa her elsker når storebror bærer rundt på henne, pakker henne inn i tepper og leker borte tittei leken. De store merker fort når det blir for mye for de små,

det går nok bra skal du se, slik har bestandig leken mellom søsken vært vil jeg tro

Skrevet

Så lenge det ikke involverer skriking, hyling eller blod - lar jeg storebror og lillesøster leke sammen. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...