futte (tm) Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Sitat fra Aftenposten; "- Filmen har vært en "snakkis" i mange år. På Underskog diskuterte man "Ditt mest traumatiske sexsymbol" og da dukket stadig Ulven fra denne filmen opp, det er visst mange jenter på ca. 30 som har hatt underlige tanker her, ler Wegener." (http://oslopuls.no/film/article2311855.ece= Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg
Carnivale Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Haha, samme her. Jeg syns han var sexy lenge før jeg visste hva sexy VAR faktisk.
cherry coke Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Så morsomt!! Ulven var nok (sammen med Paul Stanley) min store kjærlighet når jeg var lita jente=) Grim og Gru går forøvrig på nrk3 kl 15.30 på søndag! Gleder meg! Det er en kjempefin historie med masse tøff musikk=)
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Dere må lese siste siden i det siste nemi bladet. Er en stripe om ulven der! Forøverig kan jeg ikke skjønne at noen synes han er sexy. Men smaken er som baken - lik min eller bare ræva!
petite fleur Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Ååååååååå, tusen takk, cherry coke! Gikk glipp av den i jula, men nå blir det altså heit ulv på meg på søndag! Juhu! ;-D
Mayken Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Hehehe...husker jeg syntes ulven var litt skummel-flott;)
cherry coke Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Håper jeg har rett nå da=) Sjekk nrk.no om det stemmer....Før du gleder deg for mye=) Har selv sett den veldig mange ganger, og blir aldri lei!
petite fleur Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Nå har jeg sjekka - ble nesten litt lei meg før jeg endelig fant den....Går på NRK super i stedet;-) Me happy girl! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå