Gå til innhold

Sexy ulv (Grim og Gru)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitat fra Aftenposten; "- Filmen har vært en "snakkis" i mange år. På Underskog diskuterte man "Ditt mest traumatiske sexsymbol" og da dukket stadig Ulven fra denne filmen opp, det er visst mange jenter på ca. 30 som har hatt underlige tanker her, ler Wegener."

 

(http://oslopuls.no/film/article2311855.ece=

 

Hehe, godt å høre at det ikke bare er meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, samme her. Jeg syns han var sexy lenge før jeg visste hva sexy VAR faktisk.

Skrevet

Så morsomt!! Ulven var nok (sammen med Paul Stanley) min store kjærlighet når jeg var lita jente=) Grim og Gru går forøvrig på nrk3 kl 15.30 på søndag! Gleder meg! Det er en kjempefin historie med masse tøff musikk=)

Skrevet

Dere må lese siste siden i det siste nemi bladet. Er en stripe om ulven der! ;)

 

Forøverig kan jeg ikke skjønne at noen synes han er sexy. Men smaken er som baken - lik min eller bare ræva! ;)

Skrevet

Ååååååååå, tusen takk, cherry coke! Gikk glipp av den i jula, men nå blir det altså heit ulv på meg på søndag! Juhu! ;-D

Skrevet

Hehehe...husker jeg syntes ulven var litt skummel-flott;)

Skrevet

Håper jeg har rett nå da=) Sjekk nrk.no om det stemmer....Før du gleder deg for mye=) Har selv sett den veldig mange ganger, og blir aldri lei!

Skrevet

Nå har jeg sjekka - ble nesten litt lei meg før jeg endelig fant den....Går på NRK super i stedet;-) Me happy girl! ;-)

Skrevet

samme her:) og signerer Carnivale:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...