Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hadde høy feber natt til igår, men kun da. Er så tett og surklete i brystet, puster og peser og har ikke lungekapasitet i det hele tatt. Er så sliten hele tiden. Hoster ikke opp gørr
Fiona- Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Hei. Lillemann hadde RS-virus, (som jeg har skjønt er en luftveisinfeksjon) uten å ha nedsatt allmenntilstand annet enn tung i pusten, surklete og hostet. Han er 4 mnd, større barn blir gjerne mindre syke, men kan vel likefullt være noe slikt kanskje? Det er ikke farlig med mindre de har andre kroniske sykdommer som forverrer det, men kan kanskje være verdt en tur til legen likevel? Nevn gjerne RS-virus, her mått vi til lege nr 2 før det ble mistenkt og da bar det rett på sykehuset - siden han er bare 4 mnd, prematur og vi bor ca 3 timer unna sykehuset. Men han er bra nå da! Håper dere finner ut av det! Bedre med en sjekk for mye! Klem
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 å jada. Alt av forkjølelser er jo luftveisinfeksjoner, og der jo ikke alltid man har feber når man er forkjølet. Luftveiene består jo av nese, munn, svelg, luftrør og lunger, og alle infeksjoner her er altså luftveisinfeksjon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå