Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 hvor mye, og hvilken farge utflod er vanlig å ha under graviditeten? sorry,at jeg spør så ekkelt:P
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Noen får litt mer utflod under graviditeten, og det er normalt. Men har hørt noen rykter om at dersom den er gul så er det ikke bra.. Den skal være blank tror eg...
Tuttelure Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 det er helt normalt, men den skal ikke lukte vondt...
lillegull08<3 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har selv en del utflod, og har hørt at det er helt normalt. leste om det i dag i en bok jeg fikk av legen. utfloden skal imidlertid ikke inneholde noe farge, men være blank eller hvit.... kan også være slimete (sorry uttrykke) hehe....
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 okei.. jeg har mye utflod og den er litt gul.. kjenner jeg klør litt også, kan dette være sopp?
want 2 be mom Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 jeg og har det...den er liksom ikke slimete men mær ikke rendene heller noe mitt i mellom og litt gul.... sorry for dårlig forklaring:( er det noe gale da? jeg har altid hatt litt rar utflod og gyn legen har aldri sakt noe om at noe er gale... men ikke vet jeg..
Sola mi:) Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Hvorfor er det ikke bra om utfloden er gul?????
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 føler min er beig/gul eller noe i den duren..ikke blank iverfall og har ikke mye.det renner ikke i trusa, bare på papiret av og til..lite men litt:-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg leste en plass at gul utflod faktisk er et tegn på graviditet? Men at det er vanlig med mye utflod er helt sikkert og ofte er den blank, luktfri og enten slimete eller vannaktig :-P Men så lenge den ikke er klumpete, grålig, grønnlig eller vondt lukt skal man ta det med ro :-) Men er ikke farlig med sopp da, bare ubehagelig ;-) verre om den lukter og er grålig/grønnlig, man burde få behandlet bakteriell vaginose siden den kan gi for tidlig fødsel eller lavere fødselsvekt :-/
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 Det meste er tydeligvis normalt, for jeg har lest at det er vanlig å være veldig tørr, spesielt de tre første månedene. Dette stemmer hvertfall for min del, har aldri hatt så lite utflod som nå jeg... Så jeg tror vi bare får ta alt som det kommer. Alle har forskjellige erfaringer og det meste er visst greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå