selfangerkjerringa Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Northernlights! - fordi du har så mye å tenke på Gullemor! - fordi du er så søt og fortjener det mayaya! - fordi du alltid stiller opp, helt betingelsesløst rødhette*! - bare fordi Gothica83! - fordi du sliter sånn for tida zummi! - fordi du er verdens beste vimsemann sjaman! - fordi du er så snill og god og baker fine kaker tillab! - fordi du er på tjukka og sjokoladesugen Lamela! - fordi du nettopp har født ei skjønn jente Hvilken dibber vil du klemme? Og hvorfor?
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Klemmer på Fru Gyldenkron, meg og lille vampyr, cat86 og mange flere fordi de er koselige å skravle med.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Gir forresten en stor klem til meg selv fordi jeg har sinnsykt vondt i magen:-(
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Kine - fordi du er så nydelig=) Northernlights - fordi du er så hyggelig, smart og omtenksom Usikker på nicket (Pike26?) fordi testen gikk dårlig i dag Dellta - god bedring! Bobobaby - fordi du er så morsom=)
Northernlights Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Tuuuusen takk! =o) Jeg vil gjerne gi en klem til hver eneste dibber,for jeg tror alle sammen har godt av en klem. Lever lenge på en klem,jeg =oD
Monajenten Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 selfangerkjerringa - fordi du er misunnelig på lillesøsteren din;-)
mayaya Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Åherremindeterjosåmaaaange!!! Hvis jeg begynner med Selfangerkjerringa, northern, lenej, tillab, trubbel, didrikmamsen, otilie, supreme-bitch, newton og prinsessen på erten.. Sånn bare for å ha noen å starte med.. Er jeg på god vei da, eller?
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Masse store klemmer til Ytre Langtvekkistanjentene! Jeg er ikke noen klemmeperson jeg da, men mange snille tanker til dere DiBjentene, alle sammen, lurer på hva jeg skulle gjort uten dere!
selfangerkjerringa Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2008 Er det som er det fine med internett vettu, tillab man kan klemme og MENE det uten å måtte være fysisk
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Hehe, sant sant... Men da fremstår jeg jo som "kosesnuskeduske" og det er jo HELT feil image:p (livredd for internettimaget sitt)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Jeg gir herved alle dibbere som trenger en klem en klem:o) kleeeeeeeeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå