nettigull og Lenora lille.. Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 som overskrifta sier, hva anbefaler dere? legen vil gi meg Hormonspiral, men jeg vet ikke om jeg vil det siden jeg har hørt om så mange som har blitt gravid med den prevensjon. så nå står valget enten på P.sprøyte eller P-pinne? hmm..ikke lett det her, vil jo ikke bli gravid igjenn..
Janiks 2 barns mor :D Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg har brukt begge deler og må si jeg var mest fornøyd med p-staven.. Når jeg gikk på p-sprøyten gikk jeg med små blødninger hele tiden og følte meg konstant skitten nedentil... Men det er jo veldig forskjellig fra person til person.. P-staven hadde jeg ingen problemer med, merket ingenting til den.. Tok den ut for å bli gravid igjen og ble gravid etter en mens.
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 25. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2008 ja det er akkurat det jeg har hørt det du sier. Vurderer å begynne med P -staven. men kan jeg bruke den når jeg ammer da?
Kanskje83 Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Eg har nettopp tatt ut p-staven min. Var hjå fastlegen min fyrst,men han fikk den ikkje ut så det endte med at eg måtte på sjukehuset å ta ultralyd for å finne ut kor den var. Og så opperere den ut. Kjemme aldri til å bruka p-stav meir og anbefalar ingen andre til det heller! Sitter igjen med to arr på armen,det eine er 2,5 cm langt, og eg måtte sy 4 sting. Sjukt!!
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor tok du den ut? oj ikke bra at den bare forsvinner i kroppen da :/
marguritten Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 jeg hadde tenkt å ta p-"pinne",men legen min ville sikre seg at jeg tålte hormonet først. så jeg prøvde minipille (som inneholder samme hormom som p-stav) men jeg reagerte dårlig på det,så ble ingen p-stav på meg. og siden jeg ikke reagerte så godt på hormoner,er p-sprøyte også uaktulet, for da sprøytes en stor mengde i kroppen. men jeg snakket med min lege ang p-stav og at den kunne vandre i kroppen, fikk vite at det bare var "skremme historier" som gikk rundt. men jeg vet ikke hva som stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå