Gjest Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Synes dere magen min er lav.. Føler den har sunket drastisk de siste dagene!!! Kan det bety at jeg kan føde når som helst??? Jeg er litt grønn når det gjelder graviditet. Er førstegangs fødende...
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ser ut til å sunket en del ja fra første bilde... men siden det bildet er tatt i uke 33, betyr det ikje at fødselen kan skje når som helst.... kan bety at babyen er godt plantet nede i bekkenet, men du kan gå slik i maaaange uker....
*H* Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 hvor langt er du? det minner veldig om min venninne som fikk baby 1 uke siden:) 5 uker før tiden:P men alle er jo forskjellige. veldig søt mage da:)
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Langt på vei eller høyden min?? Jeg er i uke 33 og 165 cm høy :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Så fin mage:) Ligner en del på min.. den ligger åsså lavt nede:)
grand danois Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 den magen var fin:) men er du ikke stor? jeg er like stor som deg å jeg er i uke 37! å min mage er nesten like lav som din. jeg ar også følt de siste dagene at magen har sunket. var hos jorsmor på onsdag,å da låg gutten bra ned i bekenet,men hadde ikke festet seg.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Stor?? Jeg er SVÆÆÆÆRRR.... Legen mener jeg får et barn på 3500g så da får jeg trøste meg med det. Jeg har lagt på meg 14 kg, men det vises ikke noe særlig. Tror det meste har samlet seg på magen.
grand danois Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 hehe ja du var svær:D hehe!! jeg trodde jeg var stor liksom,jeg skal ikke syte:) jeg ligger faktisk over den røde streken på sjemaet. hvor høgt ligger du da? jeg har også fått beskjed om at han blir et sted mellom 3000-3500.
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Jeg ligger rett under den grønne streken som er over den røde :-) Hehe ikke så god å forklare.
grand danois Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 jeg tror jeg sjønner hva du mener. den skygge streken som jeg kaller den:) der ligger jeg også. har jort hele tiden. har en jordmor sagt noe om at magen din er lav da?
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 Nei for det er de to siste ukene den har sunket. Skal ikke til henne før 14 april, men jeg skal til legen den 3 april så jeg får høre hva han synes.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 Hvorfor være så opptatt av hva andre syns om magen din egentlig??
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Er du misunnlig kanskje :-) Har du lest H innlegget så er det ikke et spørsmål om den er fin. Gidde å henge seg opp i hva jeg spør om. Get a life!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #16 Skrevet 15. mars 2008 Er du ute etter krangel er du på feil side.Det er vel fritt fram å spørre hverandre på denne siden eller? Ja enig GET A LIFE
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 Magen din er jo stygg og stor i forhold til min:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 15. mars 2008 #18 Skrevet 15. mars 2008 magen din er lav, men det trenger ikke bety at det skjer noe snart:) magen min også sank veldig tidlig:) å du anonym, kan du ikke bare la være? HI står iallfall får det hun sier vet og ikke være ANONYM; hun da!!!
Hvitkløver2020 Skrevet 15. mars 2008 #19 Skrevet 15. mars 2008 Jeg syntes oxo du virker stoor=) Jeg syntes vi har ganske like, pene og fine lave mager,...hi hi men jeg er 37+3 da:) Sf-målet mitt var på 32 cm i uke 36+6...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå