Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere den basen også? er det helt sikkert at setet er festet godt nok i den?? er den en nødvendighet synst dere? er veldig i tvil her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt uten base, spurte i butikken om det hadde noe å si for sikkerheten, og fikk til svar at det trodde de ikke.

Og all den tid de ikke hadde noe mer å si om den saken, så tenkte vi at da kan det umulig ha så mye å si...

For 10 års tiden siden så jo disse baby setene ganske like ut som i dag ( har et meget yngere søsken, så jeg husker hvordan de var), og den gangen var det ikke kommet noe "base" på markedet....De funket flott for det.

Skrevet

Om dere har isofixssystem i bilen deres ville i allefall jeg ha kjøpt det uten tvil. En ting er at man garanterer seg selv å feste setet riktig, en annen ting er at dette er mye mere lettvindt.

Nå koster jo den basen litt da, men det får bare koste litt ekstra med ekstra trygghet mtp sikkerthet.

Skrevet

Vi ahr akkurat kjøpt oss bilsete og base. Ang om det er sikrere aner jeg ikke men vi syns det virker mye enklere og greiere vi da. har ikke prøvd det enda men det skal jo være greit å se at du har montert rett eller ikke, så er det jo bare å klikke inn og klikke ut. greit å slippe disse selene hver gang man skal inn og ut av bilen. det er nå vår mening da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...