Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Den var selvsagt negativ... Noe nytt ivf forsøk må vente til jeg har gått ned mer i vekt... :-( Men skal få et aih forsøk over påske, da...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Trist aa hoere..Fikk samme svaret jeg og vennen..Haaper du har det noenlunde ok og at du ikke gir opp enda..
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Så trist da... Men kanskje AIH hjelper? Dere har jo klart å få et barn tidligere på egenhånd! IKKE mist motet God påske
Hvite due Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Stakkars deg/dere!!! Det er så trist når en får slik en beskjed...jeg føler med deg. MEN ikke gi opp:-) Kanskje en dag så ordner det seg:-)
Hidjey Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Uff, så utrolig trist svar du fikk. Fikk ikke sagt noe på jobb i dag, jeg gikk for å finne deg, men da hadde du dratt hjem. Tenker på deg! Klem fra Hege!
finetine Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Det var trist! Det er vondt hver gang det ikke blir positivt,men ikke gi opp en gang skal det sitte:o)!! Veien vår er bare litt mer kronglete enn andres..... klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2008 Hei Hege! Ja, jeg satt jo og grein i nesten 1 time på pauserommet før jeg klarte å reise... Orket ikke å gå ut i butikken med hovent og forgrått ansikt... Har det bedre nå, da! Fikk druknet mine sorger i ei flaske vin i går sammen med to venninner! ;-) Sees på mandag! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå