Gå til innhold

Noen fler???


MissMommy

Anbefalte innlegg

Jeg er 33+4 i dag. Hatt kjempe stor mage hele svangerskapet. Hodet er nå snudd seg ned og festet seg. Magen har sunket seg så klar til fødsel når den tid kommer. Ingen jordmødre eller leger på sykehuset som tror jeg går helt ut til termin som er 30. april. Men nå syns jeg magen min har blitt mindre enn den har vært. Buksene mine har blitt store, og de fylte jeg ganske bra ut bare for en uke siden. Er dette pga magen har sunket? Hatt masse nedpress og føler jeg må presse ut.....stikkinger i underlivet...altså oppi der....uregelmessige rier/sammentrekninger i snart 2 uker. Noen som har lignende erfaringer med dette????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia. sjøl er æ 35+5 på vei, har bjyn å får sånnt sammentrekninger og stikkinger i livmor og ner over men dt kommer oxå litt uregelmessig.

 

magen min er sunket veldig lang ner å men ikke minske*nei* har du prøv å snx me jm eller spørre de ?

magen min blir bare større for hver uker som går og æ har termin dn 18 april. jm sa at æ måte regne me at æ kanskje vil fullføre termin dto min.. fikk da først termin dn 10 april da så nå fikk æ mer eller mindre sagt, ny termin er mellom 10-18 april så vi får nå så ^^ gleda mæ kjempe masse tihi..

 

veit du ka du får da ?

gutt her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...