Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ikke hørt noe fra dem siden jeg fikk eske på eske med ekstra drops..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Ikke fått noe her heller. Sendte de akkurat en mail og etterlyste den.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 HAr heller ikke fått noe Drikki... ser rapporten skal leveres 23mars, så da blir det vel ikke å komme noe heller :o/
mumimammaen Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 søstra mi fikk mail ang drikki og meldte seg på. men ho har ikke fått de. mener ho sa de skulle komme 28 februar.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Hei Silje! Vi beklager for dette. Du er pÃ¥meldt Drikki-kampanjen, men vi har dessverre hatt problemer med denne leveransen og jobber med vÃ¥r logistikkpartner om Ã¥ løse dette sÃ¥ snart som mulig. Vi regner med at du vil motta pakken din i løpet av neste uke. Ta gjerne kontakt dersom du har flere spørsmÃ¥l! Med vennlig hilsen Buzzador kundeservice Forespørsels detaljer =================== Henvendelses ID:NUA-386753 Avdeling: Norge - Generellt Prioritet: Medium Status: Open
♥ McQueen♥ Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Jeg sendte mail og fikk beskjed om at de hadde problemer med leverandøren, men holdt på å rette opp i det og de regnet med at jeg hadde pakken i løpet av neste uke, som da var for 2 uker siden... Så ikke vet jeg...
MissUnderCover Skrevet 14. mars 2008 #11 Skrevet 14. mars 2008 http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=renahat gå inn der.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå