Gå til innhold

Vet noen dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan man se i uke 11 på ul? Er det innvendig eller utvendig ul som gjennomføres da?

Vi har bestemt oss for å ta en sjekk i uke 11 for å se at alt ser normalt ut, synes det er leeenge å vente til uke 17, og det er tross alt lettere med en beskjed om at noe er galt i uke 11 enn i uke 17....

Var på ul mandag uken her(7+1) og så hjertet som slo. Er 7+5 idag. Tassen ble målt til 7mm, men jeg ser overalt at det står at de er mellom 9-14mm i uke 7, er det flere som har fått "kortere" mål enn det som omtales som "vanlig"?

Setter pris på tilbakemelding (",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 11 får du mest sannsynlig innvendig ul.

Jeg skal bestille privat ul til uke 12 (fullgått uke 12) for da er sjansen for å få utvendig ul ganske stor. Livmoren har da mest sannsynlig kommet opp av bekkenet og gjør det litt mer mulig å se noe med utvendig ul.

Jeg gjør det av samme grunn som deg.. Orker ikke vente til uke 17 og er det noe galt så vil jeg vite det så fort det lar seg gjøre...

Skrevet

Tusen takk for svar (",) Dette er så sprøtt og spennende!!

Skal på 2uker påskeferie på fjellet nå, det blir ordentlig godt. Så er det bare en uke til ul når jeg kommer hjem!

Riktig god påske, og kos dere med liten tass i magen (",)

Skrevet

Var på ul mandag. Var da 11+5. Fikk utvendig ul, og fikk se en liten sprellende baby. Kjempe stort! Gled deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...