pingu...... Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 *Ferie og sov lenge i dag *Frihelg uten å jobbe så mye som en eneste vakt, det er måneder siden og det skal bli fæntæstic. *Kjæresten min som er den fineste jeg vet om og som jeg er så utrolig glad i *Ren rønne *Kaffe *Sol og fint vær i møkkabyen *Snart påskefjellet med jenta mi
pingu...... Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. mars 2008 ogdå glemte jeg å like at jeg har lest 20 sider i dag *yey*
danieI Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 liker veldiglister otrivin kake påskeegg kjæresten min gullegromme små kaisa helg pingu som leverte likerliste kjapt, veldig bra at en gammel dame
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 -ligge på sofaen til svigermor og bli varta opp -påskeferie fra idag
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Liker at det er offisiell steak and blowjobday! Liker at jeg har en good unnskyldning til å sleppe å lage biff Liker at jeg ikke har en god unnskyldning til å sleppe resten av feiringa! Liker at jeg fikk no fint i postkassa mi i dag
pingu...... Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 *kremt*.....i dag liker jeg så veldig at jeg overser sånne frekke køllekomentarer *streeeeeeeeeeeeeeekk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå