Gå til innhold

Lyst på en deeili ferie i sommer. :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

men hvor kan jeg ta med en liten baby som bli født i april?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah kunne jeg tenkt meg også! men tror det blir norges-turne for å vise frem nurket til familie og venner, håper på ordentlig god sommer i Norge i år da..

Skrevet

Ja, håper viiirklig på de:)

Skrevet

Jeg skal også ha i april. Funderer litt på å dra til Malta i september. Da er han fem måneder gammel, så da føles det litt mer trygt å skulle ut å reise. De er jo så skjøre helt i begynnelsen (hvertfall for meg som er 1. gangs). Malta er fremdeles godt og varmt i begynnelsen av september. Andre grunner til at jeg har lyst til å dra dit er at det er billig, ser fint ut og virker som et trygt sted. Ikke sånn typisk turistfelle enda heller tror jeg.

Skrevet

Ja, vurderer å reise litt etter selve sommern her da.. Kansje malta hadde vert et fint alternativ:) må sjekke litt:p

Skrevet

jeg kunne tenkt meg å dra til Fig tree bay på Kypros, men vi for se, for lille kommer i starten av august, vil ikke reise når hun er kjempeliten.. og vet ikke hvor lenge det er behagelige temperaturer der nede heller...

tror 5 mnd. er perfekt alder for en liten å reise på :)

Skrevet

vi skal til mallorca i september..da vil lillebror være 4 mnd.... jeg husker da jeg fikk snuppa for to år siden. da var det sinnsykt fint vær her hjemme hele sommeren. jeg fikk henne i mai. og jeg syns det var kavete de første mnd fordi det var så varmt ute..så jeg hadde ikke reist til syden midt på sommeren med en liten baby.. ville ventet til han/hun var en 4-5 mnd...

Skrevet

Sørlandssommer! Lei en sjøbu/hytte et eller annet sted på Sørlandet i ei uke, og be til høyere makter om fint vær... Det høres mer fristende ut enn Syden-tur for meg... Ellers ville jeg ventet til høsten og reist på Syden-ferie da. Blir for varmt midt på sommeren synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...