Mom2Two Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Nei, vi skal på fjellet hele påsken, så jeg gidder ikke. Tenkte å kjøpe noen tulipaner og påskeliljer nå til helgen da, synes det er så fint sammen.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jepp, vi skal være hjemme i påsken, så her blir det pyntings... Gule duker, påskeblomster, gule lys og "påsketre". I dag skal vi male påskeegg..synes det er koselig å pynte.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Ha plukket/skjært meg noen kvister med gåsunger på - som jeg skal henge malte egg på.. Det er nok den eneste påskepynten vi skal ha..
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Har planer om å pynte litt på kjøkken, det blir ikke så mye for jeg syns påskepynt med den sterke gule fargen blir litt voldsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå