Gå til innhold

Hvilken barnevogn synes DU er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvordan man skal finne frem i barnevogn-jungelen! Det er jo så mange! Helt grønn på dette jeg! Hvilken type synes dere er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljunga Edge Duo Combi er jeg superfornøyd med & Emmaljunga Scooter å da

Skrevet

Jeg digger Simo-vognene! Men så har jeg heller ingen erfaring med andre vognmerker. Synes det er en fordel med sånn strammebøyler på sidene av kalesjen, og det har ikke f.eks Emmaljunga...

Også er Simo-vognene veldig romslige og lange i sovestilling slik at ungen kan sove i vogna i 3 år ca. Liker best Simo Kombi, ikke duo, for det er veldig praktisk med den lille bærebagen mens babyen er liten, og så slipper man å bytte innsats i vogna fra bagvogn til sportsvogn.

Liker vogner med 4 hjul, og med kraftige lufthjul som tåler ulent terreng.

Skrevet

også superførnøyd med emmaljunga edge duo combi. god plass i baggen..god å trille.

Skrevet

Bugaboo Cameleon:)

Den er 9kg kun. Har muligheter for å ta på vinterdekk der di minste hjulene er. Der er fjøring i di små hjulene. Bagen er en av di største baggene. Dn er helt topp...!!!

Skrevet

å, det tror jeg varierer veldig fra hvilket behov man har.. om man bor i by eller ikke, om man skal trille mest om vinter el ikke osv.

For oss er det viktig med stor og romslig bag vi kan bruke lenge, samt en stødig 4-hjulsvogn.. vi falt for Emmaljunga mondial duo combi. er kansje litt stur og tung om man ska trille i byen og på masse buss osv, men siden vi får baby i slutten av sommeren blir det mest trilling om vinterhalvåret, og da passer det godt med en stor, stødig vogn med 4 hjul.

simovognene er også ganske fine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...