Kirsebæra Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 dette høres skikkelig godt ut....men er det det?? har du noen gode oppskrifter på lett mat? ostesmørbrød, eller pasta mat? eller ris....??
Kirsebæra Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 ingen som har prøvd ostesmørbrød med sjokolade?
katlinka Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Kan ikke tenke meg at det skal være noe godt. Ostesmørbrød og sjokolade? Hmm, si meg, er du gravid? Hehe... ;o)
Kirsebæra Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 haha, nei ikke som jeg vet....men...liksom....hmm...vil lage noe godt....men er begrensa hva jeg klarer å tygge over pga tennene..eller, ihvertfall der de var før.... *sukk* noen gode oppskrifter med pasta da?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Brødskive med nugatti og gulost er ikke så værst skal jeg si deg
Kirsebæra Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2008 åååh, *puste lettet ut* flere som syns det er godt=) ja det er derfor jeg lurer på om smelta ost og sjokolade kanskje er godt ilag også da....*undre*
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 hmmmm... Det tror jeg egentlig ikke... Smelta ost smaker jo "helt" anderledes... Hmmm... Du kan prøve og fortelle om det her etterpå
Kirsebæra Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2008 Det var ikke godt!! men det så så utrolig godt ut på oprah da!! men da hadde hun sjokoladebiter, småe, og brie ost...*undre*.....hmmmmm......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå